  • 131. Data: 2011-11-22 11:55:42
    Temat: Re: Awaria turbo diesla
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Niektórym by się przydało jeszcze IDSPISPOPD :)
    az musialem wygooglac :) nie znalem tego:)
    stare dobre czasy:)

  • 132. Data: 2011-11-22 16:32:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 11:55, Michał sirapacz Gut pisze:
    > az musialem wygooglac :) nie znalem tego:)
    > stare dobre czasy:)

    Niektórych rzeczy się nie zapomina ;-)
    http://www.miastogier.pl/galeria-popup,pc,72516.html to było coś, jak to
    zobaczyłem w 93 r. to mi kopara opadła - chociaż trochę się przytykał na
    386SX/25 kolegi ;)

    --
    Paweł

  • 133. Data: 2011-11-22 18:34:50
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

> [...]
    > http://www.miastogier.pl/galeria-popup,pc,72516.html to było coś, jak to
    > zobaczyłem w 93 r. to mi kopara opadła - chociaż trochę się przytykał na

    ja wtedy pomykalem na amidze 500 :) o takiej grze moglem marzyc
    aczkolwiek wolf nie jest tym co wspominam najmilej z pctowych gier

    interstate'76 :) to jest to

  • 134. Data: 2011-11-23 10:59:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-22 16:32, DoQ pisze:

> [...]
    > http://www.miastogier.pl/galeria-popup,pc,72516.html to było coś, jak to
    > zobaczyłem w 93 r. to mi kopara opadła - chociaż trochę się przytykał na

    Nie przesadzaj, to chodziło spokojnie na 286/20, którym wówczas
    dysponowałem. Za to ta gra uwidaczniała niezgodności ze standardem w
    niektórych kartach SVGA. Na jakiejś HMC, tryb 13 był tak niedoskonały,
    że się wieszała. Dopiero po wymianie na OAK mogłem pograć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 135. Data: 2011-11-23 11:07:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > To kto funduje silnik do testu?
    > ;-)

    Może Michał coś podrzuci, u niego to tak szybko idzie, że i strata niewielka ;)

  • 136. Data: 2011-11-23 11:13:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-19 18:11, nazgul pisze:

    > skoro teraz dają przepustnice w dieslach to w ecu powinna być procedura
    > obr>x -> zamknij przepustnicę i upuść powietrze z turbo.
    >
    > a może to baaaaardzo rzadkie jest i nie warto?

    Jeśli nawet jest częste, ale przytrafia się głównie autom juz po gwarancji,
    to nie tylko nie warto, ale wręcz nie należy (z pkt. widzenia producenta).