-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Sun, 20 Nov 2011 18:06:06 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 34
Message-ID: <jabc24$5l4$1@news.mm.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl> <ja3o3k$5jt$1@inews.gazeta.pl>
<ja3oj1$r0g$2@node2.news.atman.pl> <ja3phh$fu9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja3pup$dpf$1@news.onet.pl> <ja403e$hbl$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja4m5a$r2q$3@news.mm.pl> <ja5k3a$2a5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja5s4u$7ve$2@news.mm.pl> <ja65pa$5v4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja6cb0$e41$1@news.mm.pl> <ja84e2$oks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-64-137.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1321808773 5796 46.186.64.137 (20 Nov 2011 17:06:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 17:06:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <ja84e2$oks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414725
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-19 12:37, Michał sirapacz Gut pisze:
>
>> Juz napisalem, a ze pmsowi teoretycy glowkuja dalej...
>> A w manualu to zdusic na biegu.
>
> troche mi szkoda testowac na moim dieslu bo mam nowe sprzeglo, ale w
> przypadku starszych sprzegiel (czyli nie slizga sie podczas normalnej
> eksploatacji ale juz blizej mu do konca niz do poczatku) muslisz ze na
> 5tym biegu to dobry pomysl?
>
Mysle, ze 5 bieg bedzie za wysoki (na tym biegu to bys w zasadzie nie
musial hamowac).
Lepiej chyba pozwolic zeby samochod troche ruszyl i zahamowac dopiero
jak sprzeglo jest calkowicie puszczone.
> ja myslalem raczej zeby strzelic z 2ki i gdy sprzeglo sie zasprzegli
> (czyli bedzie dzialal opor statyczny a nie dynamiczny) dopiero wtedy
> deptac hamulce (minus - trzeba miec te 100m luzu przed samochodem).
>
> nie lepiej tak?
Lepiej, ale bez strzelania sprzeglem.
Czyli powiedzmy ten 2 bieg, puszczamy w miare normalnie sprzeglo (ale
nie trzymamy na polsprzegle, bo w mig bedzie spalone), samochod wyrywa
oczywiscie do przodu, wiec to tez warto wziac pod uwage no i hamujemy.
Gwaltowne puszczenie sprzegla daje duze szanse na zerwanie tarczy
sprzegla, a jak zrobimy to etapami to silnik wstepnie obciazony troche
zwolni, a sprzeglo nie bedzie musialo przenisc dynamicznego obciazenia,
wiec powinno wytrzymac.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.11 21:15 jerzu
- 20.11.11 21:39 nazgul
- 21.11.11 00:39 Krzysiek Kielczewski
- 21.11.11 12:54 J.F
- 21.11.11 14:58 jerzu
- 21.11.11 15:54 DoQ
- 21.11.11 17:33 J.F
- 21.11.11 17:42 DoQ
- 21.11.11 19:12 Michał sirapacz Gut
- 21.11.11 20:17 DoQ
- 21.11.11 21:12 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 11:55 Michał sirapacz Gut
- 22.11.11 16:32 DoQ
- 22.11.11 18:34 Michał sirapacz Gut
- 23.11.11 10:59 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS