eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo dieslaRe: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
    -for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Sun, 20 Nov 2011 18:06:06 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 34
    Message-ID: <jabc24$5l4$1@news.mm.pl>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl> <ja3o3k$5jt$1@inews.gazeta.pl>
    <ja3oj1$r0g$2@node2.news.atman.pl> <ja3phh$fu9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ja3pup$dpf$1@news.onet.pl> <ja403e$hbl$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ja4m5a$r2q$3@news.mm.pl> <ja5k3a$2a5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ja5s4u$7ve$2@news.mm.pl> <ja65pa$5v4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ja6cb0$e41$1@news.mm.pl> <ja84e2$oks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-64-137.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1321808773 5796 46.186.64.137 (20 Nov 2011 17:06:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 17:06:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <ja84e2$oks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414725
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-19 12:37, Michał sirapacz Gut pisze:
    >
    >> Juz napisalem, a ze pmsowi teoretycy glowkuja dalej...
    >> A w manualu to zdusic na biegu.
    >
    > troche mi szkoda testowac na moim dieslu bo mam nowe sprzeglo, ale w
    > przypadku starszych sprzegiel (czyli nie slizga sie podczas normalnej
    > eksploatacji ale juz blizej mu do konca niz do poczatku) muslisz ze na
    > 5tym biegu to dobry pomysl?
    >

    Mysle, ze 5 bieg bedzie za wysoki (na tym biegu to bys w zasadzie nie
    musial hamowac).
    Lepiej chyba pozwolic zeby samochod troche ruszyl i zahamowac dopiero
    jak sprzeglo jest calkowicie puszczone.

    > ja myslalem raczej zeby strzelic z 2ki i gdy sprzeglo sie zasprzegli
    > (czyli bedzie dzialal opor statyczny a nie dynamiczny) dopiero wtedy
    > deptac hamulce (minus - trzeba miec te 100m luzu przed samochodem).
    >
    > nie lepiej tak?

    Lepiej, ale bez strzelania sprzeglem.
    Czyli powiedzmy ten 2 bieg, puszczamy w miare normalnie sprzeglo (ale
    nie trzymamy na polsprzegle, bo w mig bedzie spalone), samochod wyrywa
    oczywiscie do przodu, wiec to tez warto wziac pod uwage no i hamujemy.
    Gwaltowne puszczenie sprzegla daje duze szanse na zerwanie tarczy
    sprzegla, a jak zrobimy to etapami to silnik wstepnie obciazony troche
    zwolni, a sprzeglo nie bedzie musialo przenisc dynamicznego obciazenia,
    wiec powinno wytrzymac.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: