  • Data: 2017-10-29 14:24:34
    Temat: Re: Awaria rozrusznika?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-29 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jeżeli rozwalenie rozrządu jest jedynym ryzykiem to ok - rozumiem co i
    > jak.
    > Ja tam kojarzyłem ze katalizatory, ze dwumasy - widocznie zle mi sie coś
    > o uszy obiło.

    Coś tam gadają i piszą, ale to głównie jakieś auto-moto strony
    i blogi czy grupy dyskusyjne - bez istotnej merytorycznej wartości :-)
    Dwumasy to chyba bez związku - ich działanie z istoty rzeczy polega
    na łagodzeniu. Co do katalizatora, to owszem miało by to negatywny wpływ
    gdyby dokonywać rozruchów na pych co chwilę Jeśli incydentalnie,
    to bez znaczenia. Czy producenci tez zalecają po jednym, dwóch
    nieudanych zakręceniach od razu wizytę w warsztacie?
    Producenci piszą takie bzdety w instrukcjach (niektórzy przyjmują to
    bezkrytycznie),
    żeby klient z byle czym przyjechał do warsztatu.
    Ciekawe czemu samodzielna wymiana żarówek nie budzi tylu kontrowersji?