eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria pedału gazu (VID)Re: Awaria pedału gazu (VID)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Awaria pedału gazu (VID)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <50890b0d$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <k6bh8s$g9l$8@node2.news.atman.pl> <5...@o...pl>
    <zcostucnrg2h$.sfyypiqvd22e.dlg@40tude.net>
    <508a660a$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 26 Oct 2012 19:07:15 +0200
    Message-ID: <1orfe7mcdi8hv.1ad0hqmof9s12$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.149.76
    X-Trace: 1351271236 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 83.11.149.76:42645
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470080
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 12:29:32 +0200, onarjusz napisał(a):

    > W dniu 2012-10-25 21:29, J.F. pisze:
    >> Dnia Thu, 25 Oct 2012 21:07:02 +0200, Karol Y napisał(a):
    >>>>> Może dywanik jej przyblokował gaz? Jak w Toyotach?
    >>>>>> Na marginesie, czy sensownym by było wyłączenie zapłonu kluczykiem w takiej
    sytuacji?
    >>>> Oczywiscie.
    >>> W dieslu?
    >>
    >> Nowoczesny - bez pradu nie pojedzie. A nawet jak stary, to przeciez jakis
    >> mechanizm gaszenia ma.
    >>
    >> Gorzej z tymi najnowszymi wynalazkami, gdzie kluczyka nie ma.
    >>
    >> J.
    >>
    > Ja już raz wyłączyłem diesla z kluczyka, ba nawet wyciągnąłem kluczyk ze
    > stacyjki, a on pomimo braku kluczyka w stacyjce wleciał na max obroty.

    Zasada działania silnika diesla jest taka, że zawsze można "sam" sobie
    znaleźć paliwo (np. olej z układu smarowania sprężarki) i napędzić się w
    sposób niekontrolowany do bardzo wysokich oborotów.

    Dlatego diesle używane w sporcie muszą mieć mechaniczną klapę która po
    prostu zatka dolot w razie potrzeby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: