  • 1. Data: 2014-08-04 14:42:42
    Temat: Avensis 2004 zasięg
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Po zatankowaniu do pełna nie uaktualnia zasięgu możliwego do
    przejechania.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-08-04 15:24:24
    Temat: Re: Avensis 2004 zasięg
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-08-04 14:42, PiteR wrote:

    > Po zatankowaniu do pełna nie uaktualnia zasięgu możliwego do
    > przejechania.

    Odp: nalane paliwo nie zapewnia braku zasiegu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-08-04 15:24:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-08-04 14:42, PiteR wrote:

    > Po zatankowaniu do pełna nie uaktualnia zasięgu możliwego do
    > przejechania.

    Odp: nalane paliwo nie zapewnia zasiegu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-08-04 15:45:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello elmer,

    Monday, August 4, 2014, 3:24:59 PM, you wrote:

    > Odp: nalane paliwo nie zapewnia zasiegu.

    Pracujesz w jakieś ekipie wsparcia technicznego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-08-04 19:36:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-04 14:42, PiteR pisze:
    > Po zatankowaniu do pełna nie uaktualnia zasięgu możliwego do
    > przejechania.

    A to zbój :)

    MSPANC

  • 6. Data: 2014-08-04 20:27:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > A to zbój :)

    To takie japońskie g. :)

    Noo specjaliści od pstrykania guzikami. Jestem rozczarowany ;)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 7. Data: 2014-08-05 08:57:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-04 14:42, PiteR pisze:
    > Po zatankowaniu do pełna nie uaktualnia zasięgu możliwego do
    > przejechania.

    Jak długo jeździłeś na rezerwie to potrzebny jest potem czas aż komputer
    wyliczy średnią a jak dalej nie działa to coś się zepsuło :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-08-06 19:14:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Chris pisze tak:

    > Jak długo jeździłeś na rezerwie to potrzebny jest potem czas aż
    > komputer wyliczy średnią

    O właśnie o to chodziło. Gdzieś już czytałem o tym. Nie pamiętam czy
    tutaj czy na jakimś forum.

    A co szanowna grupa wie o braniu oleju w tym aucie?

    https://pl-pl.facebook.com/ToyotaPolska/posts/250193
    058417591