  • 31. Data: 2018-08-20 22:19:48
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-08-2018 o 22:13, j...@g...com pisze:

    > No to może 300 albo i 400 km/h?

    A co, Ty byś wolał dopasowywać się do zapierdalacza, czy o co Ci chodzi?

  • 32. Data: 2018-08-21 00:13:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 22:13, j...@g...com pisze:

    > No to może 300 albo i 400 km/h? Kierowca BMW na tym filmie (pewnie mistrz lewej)
    nie opanował samochodu jadącego moim zdaniem z 200 km/h (w chwili uderzenia po
    hamowaniu miał 140-150, a skoda jedzie ok 105 km/h (ok.7sekund na 200m)). Przecież do
    wypadku doszło po 6 sekundach od zmiany pasa przez samochód jadący 110-115 km/h.
    Kaleka potrafiłby zwolnic, gdyby jechał nawet trochę szybciej niż dozwolone. I ty
    bronisz takich wariatów, jak ten z BMW, na których sam możesz trafić...

    > Co do tematu - prawda jest taka, ze za wypadki odpowiadają właśnie tacy
    zap...lacze. Odcinkowy pomiar prędkości - bardzo gęsty - dałby poprawę
    bezpieczeństwa.

    Kiedy ostatnio widziałeś wypadek na autostradzie?

  • 33. Data: 2018-08-21 09:29:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-16 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    w-na-polskich-aut

    > Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na
    > zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

    No właśnie nie wiem skąd się takie debile biorą. Właśnie wczoraj
    siedział mi jakiś tir na zderzaku tak blisko, że jego świateł nie
    widziałem. Nie wiem po jakiego grzyba, skoro przede mną był sznur
    przynajmniej kilkunastu samochodów.
    Jak mrygnąłem mu przeciwmgielnym to oczywiście przywalił długimi prosto
    w jadących z przeciwka, mnie oświetlił co najwyżej zderzak.

    I co z takim debilem zrobić? W razie czego jemu nic się nie stanie, a u
    mnie na tylnym siedzeniu dzieci :(

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-08-21 10:19:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 09:29:17 +0200, Miroo napisał(a):
> [...]
    > w jadących z przeciwka, mnie oświetlił co najwyżej zderzak.
    >
    > I co z takim debilem zrobić? W razie czego jemu nic się nie stanie, a u

    leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.

    J.

  • 35. Data: 2018-08-21 10:51:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-21 o 10:19, J.F. pisze:

    > leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.
    >
    > J.

    To wtedy gość się jeszcze bardziej wścieka, bo uważa, że to złośliwe.
    Zresztą spróbuj zwolnić mając tira 50cm za zderzakiem przy 80-90km/h.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-08-21 11:09:45
    Od: p...@g...com

    --To wtedy gość się jeszcze bardziej wścieka, bo uważa, że to złośliwe.
    Zresztą spróbuj zwolnić mając tira 50cm za zderzakiem przy 80-90km/h.

    i po to wlasnie jest wsteczna kamera, slawa i popularnosc na youtube jest bezcenna
    :-)

  • 37. Data: 2018-08-21 12:42:52
    Od: p...@g...com

    --leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.

    ni hu hu jadac przed Siergiejem sie nie zwalnia :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=lAT3pX5-RJI

  • 38. Data: 2018-08-21 14:22:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 03:42:52 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > --leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.
    >
    > ni hu hu jadac przed Siergiejem sie nie zwalnia :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=lAT3pX5-RJI

    Ciekawe czym Siergiej sobie zasluzyl.
    Bo widze tylko jedno niewlasciwe zachowanie :-)

    J.

  • 39. Data: 2018-08-21 17:39:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:

    > Jakich wypadków?
    Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
    T.

  • 40. Data: 2018-08-21 19:24:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:

    > Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.

    I co, bada przyczyny wypadków?