  • 11. Data: 2011-10-24 14:11:48
    Temat: Re: Autostrady będą tańsze niż planowano
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 13:39, T. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino"<c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:j7ts5r$tuu$1@news.onet.pl...
    >> http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,10516147,Pans
    twowa_A2_bedzie_tansza__To_nie_zart.html

    > Nie doczytałeś, że to dotyczy tylko autostrad zarządzanych prze GDDKiA. Na
    > razie całe 103 km.

    Taki mały chwyt marketingowy:) Tak nawiasem nie mógł doczytać czegoś,
    czego w rządowej prasie nie było.

    A.

  • 12. Data: 2011-10-24 14:54:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-24 14:11, *Arek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Taki mały chwyt marketingowy:) Tak nawiasem nie mógł doczytać czegoś,
    > czego w rządowej prasie nie było.

    Oraz lada moment obramkowanego odcinka A4 ze Śląska do granicy
    zachodniej - troszkę więcej niż 103 km.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2011-10-24 15:07:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpisać:

    > Oraz lada moment obramkowanego odcinka A4 ze Śląska do granicy

    "Rozporządzenie na temat obniżek jest obecnie konsultowane przez
    ministerstwa, a już za trzy tygodnie może być gotowe. Tak się jednak składa,
    że obecny minister nie zdąży go już podpisać."

    To pewnie będzie tak, jak z podatkiem liniowym i euro, co to miały być :-)

    I nie do zachodniej granicy, ale między Wrocławiem a Katowicami. Ale to
    dopiero ewentualnie i jak nowe rozporządzenie będzie.

    T.

  • 14. Data: 2011-10-24 15:15:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 15:07, T. pisze:
> [...]
    >
    > I nie do zachodniej granicy, ale między Wrocławiem a Katowicami. Ale to
    > dopiero ewentualnie i jak nowe rozporządzenie będzie.

    No już przestań się czepiać. Grunt, że teraz już będzie bezpiecznie.

    A.

  • 15. Data: 2011-10-24 20:18:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:j7ts5r$tuu$1@news.onet.pl...
    twowa_A2_bedzie_tansza__To_nie_zart.html

    > Nie doczytałeś, że to dotyczy tylko autostrad zarządzanych prze GDDKiA.

    Doczytałem i zacytowałem.
    Więc jeśli ktoś czegoś nie doczytał to Ty.

  • 16. Data: 2011-10-25 11:38:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-24 14:11, Arek pisze:

    > Taki mały chwyt marketingowy:) Tak nawiasem nie mógł doczytać czegoś, czego w
    rządowej prasie nie było.

    Nie wiem o jakiej rządowej prasie piszesz, natomiast we wszystkich źródłach
    jakie wpadły mi w oko było to opisane dość dokładnie.