  • 1. Data: 2011-07-20 13:31:53
    Temat: Autostrada A1-jakość nawierzchni
    Od: Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>

    Co sądzicie o jakości nawierzchni odcinka Rusocin-Nowe Marzy w kwestii
    wprawiania w wibracje układu kierowniczego? Jadę już 3-cim pojazdem i
    zawsze to samo, przy ok 130 km/h czuję drgania kierownicy. Ew luzy w
    zawieszeniu czy złe wyważenie kół raczej odpada. Czyżby konstruktorzy
    autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

  • 2. Data: 2011-07-20 13:44:04
    Temat: Re: Autostrada A1-jakość nawierzchni
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 13:31:53 +0200, Hirosaki Nagashima napisał(a):

    > Czyżby konstruktorzy
    > autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    > przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    Asfalt po którym jedziemy więcej niż dozwolona prędkość wprawia samochód w
    wibracje ?
    Ciekawa technologia, rozumiem że walec który utwardza drogę ma odpowiednio
    wyprofilowany bęben.

    Sprawdź jednak wyważenie kół.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-07-20 16:59:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >pojazdem i zawsze to samo, przy ok 130 km/h czuję drgania kierownicy.
    >Ew luzy w zawieszeniu czy złe wyważenie kół raczej odpada. Czyżby

    A jezdziles juz po innych autostradach ?
    To tak czesto jest ze krzywych kolach przy predkosci X pojawiaja sie
    drgania, ktore sa niedokuczliwe przy X-20 ani X+20.

    Jechalem niedawno .. nie przypominam sobie narzekania, ale moze po
    prostu jestem juz przyzwyczajony, albo u mnie X wynosi np 130 :-)

    >autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    >przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    Tam umila podroz zapowiedz "odcinkowy pomiar predkosci", cokolwiek to
    znaczy. No i perspektywa korka, szczegolnie jak ktos na Hel jedzie
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-07-20 19:05:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-20 16:59, J.F pisze:

    > A jezdziles juz po innych autostradach ?

    Tam jest jakiś taki kawałek gdzie buja samochodem.
    Ale to tylko kawałek.

    > Tam umila podroz zapowiedz "odcinkowy pomiar predkosci", cokolwiek to
    > znaczy. No i perspektywa korka, szczegolnie jak ktos na Hel jedzie :-)

    http://www.autostradaa1.pl/pl/aktualnosci/1/odcinkow
    y-pomiar-predkosci.html

    "Informujemy, iż prowadzone przez zarządcę Autostrady odcinkowe pomiary
    prędkości (wskazujące średnią prędkość pojazdu na pokonanym odcinku
    Autostrady), mają wyłącznie charakter informacyjno - prewencyjny i nie
    podlegają przepisom Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu
    drogowym. Dane pojazdów i ich użytkowników nie podlegają rejestracji i
    dalszemu przetworzeniu."

    Swoją drogą nie wiem gdzie ten charakter informacyjny, bo jakoś nikt
    mnie nie poinformował ile moja prędkość wyniosła i które miejsce zająłem
    w tym wyścigu.

  • 5. Data: 2011-07-21 08:32:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Hirosaki Nagashima" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:j06ebk$dp7$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    > przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    Jeżdżę tam w miare często i nie odczuwam wibracji przy żadnej prędkości
    (zwykle 130-140, 2 razy 200)

  • 6. Data: 2011-07-21 11:01:05
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

> [...]
    > autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    > przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    Jeździłem tamtędy kilka razy w tym roku i podobnie jak poprzednicy
    nie czułem żadnych drgań.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 7. Data: 2011-07-21 11:07:48
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-20 13:31, Hirosaki Nagashima pisze:
    > autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    > przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    Jechałem tamtędy w zeszłym roku i jedyny odczuwalny problem, był taki,
    że dźwięk powietrza zatrzymywanego na szybie zagłuszał radio. Po tych
    dwudziestu paru minutach już mnie uszy od tego bolały. ;)
    Chyba z ciekawości poszukam kwitka z tego przejazdu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 8. Data: 2011-07-21 11:10:36
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    [...]
> [...]
    >
    > Swoją drogą nie wiem gdzie ten charakter informacyjny, bo jakoś nikt
    > mnie nie poinformował ile moja prędkość wyniosła i które miejsce zająłem

    Szczegółów nie podają, bo jazda autostradą to nie jest wyścig na torze,
    aczkolwiek "w prezencie" dostałeś pewnie "ulotkę informacyjną":
    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/25294
    9_118284081591561_100002299091413_167341_5848607_n.j
    pg

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 9. Data: 2011-07-21 15:44:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jul 2011 13:31:53 +0200 osobnik zwany Hirosaki
    Nagashima wystukał:

> [...]
    > autostrady chcieli "umilić" w ten sposób jazdę wszystkim którzy
    > przekraczają dozwoloną maksymalną szybkość ;)?

    jechałem tamtędy wczoraj. Bez żadnych sensacji.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-07-21 17:10:11
    Od: Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>

    W dniu 2011-07-21 15:44, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 20 Jul 2011 13:31:53 +0200 osobnik zwany Hirosaki
    > Nagashima wystukał:

    > jechałem tamtędy wczoraj. Bez żadnych sensacji.

    zgadza się, przyczyną są kiepskiej jakości opony made in Romania :]
    pozdrawiam