  • 11. Data: 2011-07-21 18:04:00
    Temat: Re: Autostrada A1-jakość nawierzchni
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-21 11:10, Mr.FX pisze:

    > Szczegółów nie podają, bo jazda autostradą to nie jest wyścig na torze,
    > aczkolwiek "w prezencie" dostałeś pewnie "ulotkę informacyjną":
    > http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/25294
    9_118284081591561_100002299091413_167341_5848607_n.j
    pg

    A to nie dostałem - średnią wg. komputera od bramek do bramek miałem
    dokładnie 140km/h i liczyłem że na kwitku z wyjazdu będzie coś czym
    sprawdzę ile wyniosła faktycznie.

  • 12. Data: 2011-07-21 19:12:43
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 20 Lip, 13:31, Hirosaki Nagashima <k...@b...pl>
    wrote:
    > Co sądzicie o jakości nawierzchni odcinka Rusocin-Nowe Marzy w kwestii
    > wprawiania w wibracje układu kierowniczego? (...)

    Jeżdżę regularnie po tym kawałku od chwili powstania i nie zauważyłem
    takich atrakcji... ;)

  • 13. Data: 2011-07-22 10:35:37
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

> [...]
    >>

    > A to nie dostałem - średnią wg. komputera od bramek do bramek miałem
    > dokładnie 140km/h i liczyłem że na kwitku z wyjazdu będzie coś czym

    Za 140km/h nie dostaniesz takiej ulotki, bo to przecież dozwolona
    prędkość. ;) Może mają jakiś margines błędu - nie wiem od jakiej
    średniej dostaje się te ulotki, ale przy ~140mph/h się zawsze
    na taką zakwalifikowałem... Jak dane zaczną trafiać na policje
    to wtedy zamiast ulotek poznasz dokładną prędkość. ;)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 14. Data: 2011-07-27 11:58:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-21, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    >
    > A to nie dostałem - średnią wg. komputera od bramek do bramek miałem
    > dokładnie 140km/h i liczyłem że na kwitku z wyjazdu będzie coś czym

    Oni to chyba losowo rozdają, nam za sporo wyższą średnią nie dali.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2011-07-27 19:26:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/25294
    9_118284081591561_100002299091413_167341_5848607_n.j

    http://moto.wp.pl/kat,121,title,Odcinkowy-pomiar-pre
    dkosci-na-A1-dzialal-tydzien,wid,13633535,wiadomosc.
    html

    A na stronie autostrady A1 jest napisane: "Informujemy, iż prowadzone
    przez zarządcę Autostrady odcinkowe pomiary prędkości (wskazujące
    średnią prędkość pojazdu na pokonanym odcinku Autostrady), mają
    wyłącznie charakter informacyjno - prewencyjny i nie podlegają
    przepisom Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym. Dane
    pojazdów i ich użytkowników nie podlegają rejestracji i dalszemu
    przetworzeniu."

    Wynika z tego, że na stronie autostrady znajduje się informacja "tu nie
    ma odcinkowego pomiaru prędkości", a tymczasem odcinkowy pomiar
    prędkości jest (był) i mandaty będą wysyłane, oczywiście odcinek nie
    jest oznakowany w sposób zgodny z rozporządzeniem.

  • 16. Data: 2011-07-30 20:18:37
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

> [...]
    > prędkości jest (był) i mandaty będą wysyłane, oczywiście odcinek nie
    > jest oznakowany w sposób zgodny z rozporządzeniem.

    No to szczęście miałem, że jechałem kilka dni wcześniej (19 czerwca) :)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]