  • Data: 2018-12-02 18:40:12
    Temat: Re: Autopilot
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Dec 2018 17:24:59 +0100, nadir napisał(a):

    > No więc chętnie dowiem się od fachowca o nieludzkich błędach.
    > Napieraj!

    O nieludzkich błędach u mnie się niczego nie dowiesz. U mnie możesz się
    jedynie dowiedzieć jak się klasyfikuje przyczyny katastrof lotniczych.
    Jesli jesteś za leniwy żeby to pytanie sobie wpisać w góglownicę i
    poczytać, zerknij choć tu:
    https://www.czasopismologistyka.pl/artykuly-naukowe/
    send/302-artykuly-na-plycie-cd-1/4827-artykul.
    --
    Jacek
    I hate haters.