    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Sun, 10 Apr 2016 14:39:23 -0500
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne0t1q$ur9$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne2174$p6n$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne4ki1$mfl$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57061bfe$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57062b2f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <neap34$817$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <nebenc$nnd$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <nee1nb$777$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnngl5i0.ugi.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie każdy musi.

    To może wyjaśnij mi dlaczego takie dwa, niczym niezwiązane
    ze sobą czasy, porównujesz? Co to ma niby ilustrować?

    Jeśli chcesz pokazać wpływ rewolucji na technologię to
    kontrastuj to do ewolucyjnego przejścia w technologiach.

    Jeśli ilustrujesz na przykładzie zmian ustrojowych to
    również zgoda jeśli porównasz dwie zmiany ustroju,
    jedna rewolucyjna, druga ewolucyjna.

    Ale nie mieszaj tych rzeczy ze sobą bo nic tak nie ilustrujesz.

    > Przedstawiłem same fakty, aby każdy mógł sobie porównać i wyciągnąć
    > wnioski. Wiem, że daremne są próby studzenia rewolucyjnych zapędów,
    > nawet nie próbuję.

    Mój protest wyraziłem tylko wobec Twojej kulawej retoryki.

    > Koszt żarówki był zbliżony do kosztu prądu zużywanego przez nią w
    > ciągu doby.

    No cóż - klient nie jest racjonalny.
    Decyzje podejmuje odruchowo i emocjonalnie.

    > To w ogóle marny sposób argumentacji i marne podejście
    > do ludzi -- "podniesiemy wam ceny żeby zrobić naszą rewolucję, za
    > którą wy zapłacicie". Na szczęście nikt nie uzasadniał tego w tak
    > niemądry sposób. Mówiono, że w sumie każdy zaoszczędzi. Co zresztą
    > nie było kłamstwem. Problemem było to, że ówczesne zastępniki
    > żarówek miały podłą jakość. I wciskano je na siłę -- jak ktoś był
    > mało sprytny, to musiał siedzieć w źle oświetlonym domu.

    Tak to jest w społeczeństwie że razem wszyscy solidarnie płacić
    musimy za postęp z którego później korzystać będziemy wszyscy.

    > Gilotyn używano przede wszystkim we własnym gronie. Rewolucjoniści
    > chyba inaczej nie potrafią.

    Inne przekonanie wyniosłem z lekcji historii, ale skoro Ty uważasz
    że arystokracja sama sobie głowy ścinała to nic na to nie poradzę...