    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne0t1q$ur9$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne2174$p6n$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ne4ki1$mfl$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57061bfe$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57062b2f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <neap34$817$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <nebenc$nnd$1@dont-email.me>
    Date: Sun, 10 Apr 2016 11:43:28 +0200

    Pan Pszemol napisał:

    > Ewolucja po pierwsze działa za wolno a po drugie czasem nie da się
    > małymi kroczkami osiągnąć lepszego celu bo status quo robi dwa
    > kroczki w tył w czasie gdy ewolucja zrobi jeden w przód...
    > A więc postęp dzieje się dzięki ewolucji "wspomaganej" pewnymi
    > tąpnięciami w postaci rewolucji.

    Ewolucyjne przejście od telefonii stacjonarnej do mobilnej trwało
    krócej, niż rewolucyjne wprowadzene światowego komunizmu. Więc to
    nie tak, że rewolucje są szybkie i sprawne, a ewolucje się ślimaczą.

    Wyparcie żarówek przez nowsze źródła światła też by poszło lepiej,
    gdyby nie rewolucyjne zapędy zakazywaczy. Postęp hamowały postawy
    w rodzaju "i tak muszą kupić, więc co się będziemy starać, najpierw
    sprzedajmy co mamy, doskonalic będziemy wtedy, jak już nie będzie
    można inaczej".

    > I jedno i drugie jest nam potrzebne.

    Jak wam rewolucje są naprawdę potrzebne, to starajcie się je robić
    tak, by ich skutki dotykały tylko was. My byśmy chcieli normalnie
    iść do przodu bez zakłóceń i tąpnięć.

    Jarek

    --
    Zmienię ci obudowę