  • Data: 2016-04-09 13:24:23
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnngc5e6.4di.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> [...]
    > pociągu i wszystkiego co się rusza. Nie odwrotnie. I to ułomną
    > alternatywą, to taki ersatz. Ja w każdym razie bym wolał z domu
    > taksówką na lotniska, tysiąc kilometrów samolotem, a na końcu
    > znowu na kółkach, być może wypożyczonego samochodu. Lepsze
    > i prostsze rozwiązania są, a jeśli nie są stosowane, to nie z
    > przyczyn technicznych, a innych. Ja też czasem jadę tysiąc
    > kilometrów samochodem, choć to tak rozsądne, jak lot helikopterem
    > do Leningradu po rajstopy dla żony. Czy jest to samochód z żywym
    > kierowcą, czy z guglową ćwierćinteligencją, ma niewielkie znaczenie.

    1000 km to duży dystans, dobry kandydat na przelot samolotem.
    Ale 100-200km już mniej sensowne, prawda?
    30km w korkach miejskich już bardziej typowe zastosowanie samochodu.

    Nie bardzo rozumiem dlaczego tak uparcie jesteś przeciw, argumentując
    nieprzekonywująco że na 1000km to się googlotron i do tego taki mały,
    niewygodny, miejski nie nadaje. Mały, niewygodny się nie nadaje, owszem.
    Ale nadaje się większy, wygodny. Być może z kabiną z tyłu do spania.
    Jeszcze takich nie ma ale być może zbudują i będą sprzedawać...
    Komuś się przyda. Nawet jak Ty uznasz to za niedobry pomysł.
    Przecież na tym polega kapitalizm i wolny rynek że niektórym odpowiada
    Twingo czy Corsa a niektórym Tesla S jeszcze innym jakieś Porche.

    > Google robi badania podstawowe nad autonomicznymi samosterującymi
    > układami. Jako poligon badawczy wybrało sobie samochody. Ja to tak
    > widzę. A każde badania podstawowe, które nie wiadomo do czego się
    > przydadzą, są miłe memu sercu. Gdyby im chodziło tylko o usprawnienie
    > transportu, to inaczej by się za to zabrali.

    Wybudowaliby przystanek metra przy każdej kamienicy w Warszawie...
    Oczywiście.