eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAutonomiczne samochody i kolizja Google-carRe: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Fri, 8 Apr 2016 11:30:28 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <ne812c$66q$1@dont-email.me>
    References: <ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
    <ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
    <12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net> <ne44bo$fqg$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <ne5b7r$oj6$1@dont-email.me>
    <57063526$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl>
    <570772ed$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 8 Apr 2016 10:27:24 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="8c4b9e6b9576e74112d09916f50a3ce5"; logging-data="6362";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Zvq6OIq+0lMF0TpoqtZ0L"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
    SeaMonkey/2.40
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:aswBMNOamdPupA2z+MiA8eFPIqc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698072 pl.misc.samochody:2579959
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek pisze:
    > On Fri, 8 Apr 2016 10:59:24 +0200, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >> Przy normalnych manewrach jest "checklista", ktora jeden pilot
    > czyta,
    >> a drugi wykonuje punkt po punkcie.
    >> Przy nienormalnych zaczyna sie nerwowe wertowanie instrukcji - co
    >> robic w tej sytuacji.
    >
    > I to.jest nonsens. Pilot powinien to umieć na pamięć a lista powinna być
    > pro forma jedynie.
    > Proszę nie mówić, że się nie da, znam człowieka co całego pana tadeusza
    > zna na pamięć, więc da się zapamiętać.

    Są 2 ale, sprawdź jak u człowieka funkcjonuje mechanizm zapamiętywania,
    w skrócie pamięć krótkotrwała pamięta dość dokładnie (każdy człowiek
    zapamiętuje inną ilość szczegółów), następnie informacja jest
    zapamiętywana w pamięci długotrwałej tylko że w tym biorą udział emocje,
    informacja może być dość mocno zniekształcona.
    Drugie ale, to że piloci ze szkoleń to tak jakby masówka, jeden
    zapamiętuje lepiej drugi gorzej, a wszyscy muszą mieć jakiś minimalny
    standard więc procedury równa się w dół, tak samo jest z ruchem
    drogowym, przepisy (np limity prędkości) są dostosowane do najgorszego
    dopuszczalnego przypadku czyli np pana Zenka lat 70, czas reakcji
    leniwca, jadący zdezelowanym trabantem.


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: