  • Data: 2016-04-08 04:01:57
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    emselves-across-europe/
    > Jakiś czas temu czytałem o tym systemie, ale tam pierwsze auto
    > prowadzi człowiek. W reszta autonomicznych siedzi na ogonie.
    > Tu jest inaczej?

    https://www.eutruckplatooning.com/Support/FAQs/defau
    lt.aspx

    Q: Are there currently self-driving trucks driving in convoy on the public
    roads?

    A: Monique Moonen, November 24, 2015

    No, there are as yet no self-driving trucks driving in convoy on the
    European roads. This only happens during tests which are planned in advance.

    Q: When can we expect to see self-driving trucks on the roads on a daily
    basis?

    A: Monique Moonen November 24, 2015

    That depends on the tests and on the business sector. Practical tests can
    start, provided the risks are acceptable. Widespread introduction of
    self-driving trucks will probably take several years.

    Niestety nie napisali czy pierwsza też była automatyczna czy nie.
    Być może nie była, ale kto ich tam wie? Dostali pozwolenie na
    testy i jazdę po Europie... nie wiemy na co im się rządy zgodziły.

    > Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na paliwie.

    Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
    to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?