  • 21. Data: 2013-12-06 09:33:16
    Temat: Re: Automatyczny reset kotła gazowego
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    W dniu 2013-12-05 20:03, uzytkownik pisze:
    > A filtry wyczyszczone?
    > Może by tak od tego zacząć?

    I to jest prawdopodobnie celna uwaga. Tylko dlaczego serwis mi tego nie
    zaproponował?

    g.

  • 22. Data: 2013-12-06 09:34:04
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    > Mam też kocioł tej firmy i profilaktycznie mam prośbe: możesz się nią
    > podzielić :)? Potrzebuje na zaś, bo kocioł nówka...

    A jaki model? Bo ja mam szatański wynalazek - Isotwin.

    g.

  • 23. Data: 2013-12-06 09:47:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "gizmo" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest prawdopodobnie celna uwaga. Tylko dlaczego serwis mi tego
    > nie zaproponował?

    Bo to nie należy do zakresu obowiązku serwisu tylko
    hydraulika/instalatora ;)
    Poważniej mówiąc, serwisanci czasami miewają spore braki w znajomości
    zasady działania instalacji i uważają, że ich rola się kończy na kotle,
    a raczej na odczytaniu kodu błędu i wymianie całej płyty elektronicznej.

  • 24. Data: 2013-12-06 17:18:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > I to jest prawdopodobnie celna uwaga. Tylko dlaczego serwis mi tego nie
    > zaproponował?

    Bo tak, to cię więcej skasują, tak byś zapłacił jednorazowo, a tak, to
    pewnie myśleli, że zawołasz ich kilka razy i za każdym razem, uiścisz
    stosowną kwotę :P
    W taki sposób banki dymają klientów, np. nie mówiąc im przy zamykaniu konta,
    że jeszcze z czymś zalegają (a później nagle windykacja i BIK), operatorzy
    telekomunikacyjni też nie są święci, ich dymanie klientów też opiera się na
    niedomówieniach. Poczytałem sobie właśnie kilka kwiatuszków, zgroza.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 25. Data: 2013-12-07 08:20:22
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "gizmo" napisał:

    > mam nast. problem - gazowy kocioł dwufunkcyjny (Saunier Duval - nigdy
    > więcej) od jakiegoś czasu głupieje i się "zawiesza" - tzn. wyświetla błąd,
    > miga czerwoną diodą i przestaje się odpalać, albo co gorsza nie gaśnie i
    > grzeje ignorując nastawy na regulatorze pokojowym. Krótko mówiąc kilka
    > razy na dobę wymaga resetu.
    > Serwis z tym walczy od jakiegoś czasu, ale bez efektów.

    > Wymyśliłem ...

    Nie ma co wymyślać. To zbyt poważna sprawa. Z gazem nie ma żartów. Kontaktuj
    się z serwisem pismami. Wyznacz termin skutercznej naprawy i w razie
    niepowodzenia zażądaj wymiany kotła na nowy. Postrasz ich sądem i Federacją
    Konsumentów. Nie kombinuj bo powiedzą, że to Twoja wina,

    Pzdr

  • 26. Data: 2013-12-07 08:25:59
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > To się powinno dać zrobić bez wymontowywania czegokolwiek. I tak najlepiej
    > to robić. Do obiegu wodu użytkowej wlewa się tego zajzajeru (ok, kwas
    > cytrynowy może być nawet lepszy).

    Jakiego obiegu? Jak wlać? Widziałeś kiedyś urządzenie, o którym piszesz?

    Pzdr

  • 27. Data: 2013-12-07 11:06:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kamil napisał:

    > Jakiego obiegu? Jak wlać? Widziałeś kiedyś urządzenie, o którym piszesz?

    Skąd w ogóle takie podejrzenie?! Jak mogłem widzieć, skoro to nie mój
    kocioł?

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2013-12-07 18:35:22
    Temat: Re: Automatyczny reset kot?a gazowego
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 06 Dec 2013 09:32:25 +0100, gizmo <g...@a...pl> wrote:

    >Nie dramatyzujmy, chodzi o układ, który zrobi to samo co robię ręcznie,
    >tylko szybciej. Przez to będzie bezpieczniej.

    Na ogol, jezeli cos sie resetuje, to nei robi tego bez powodu. Moze
    tak nalazaloby najpierw pzreanalizowac dlaczego sie ow reset robi,
    zamiast robic silowy restart? Przypomina mi to wyczynu mojego wujka,
    ktoremu ciagle "palily sie korki". Wiec je "zresetowal" spinaczem. To
    spalil mu sie dom.

    Inny facio, o ktorym pisala prasa, resetowal detektor CO. Bo "ciagle
    robil alarm i pewnei byl zepsuty" Skonczylo sie tym ze cala rodzina
    wyladaowala w szpitalu, bo zatrula sie czadem. Pare osob nei pzrezylo.

    To co proponujesz, to z inzynierskiego punktu widzenia i z punktu
    widzenai bezpieczenstawa to piramidalny idiotyzm

    A.L.