  • 1. Data: 2012-09-15 13:59:14
    Temat: Automatyczne wyważanie koła podczas jazdy
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Ma to faktycznie rację buty? A jeżeli, to dlaczego nie używamy?

    - https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=ullnFQD4F1I

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2012-09-17 01:16:01
    Temat: Re: Automatyczne wyważanie koła podczas jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2012 13:59:14 +0200, Karol Y napisał(a):
    > Ma to faktycznie rację buty? A jeżeli, to dlaczego nie używamy?
    > - https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=ullnFQD4F1I

    Uzywamy ... w napedach CD, w szlifierkach recznych ...

    J.

  • 3. Data: 2012-09-17 16:33:06
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Uzywamy ... w napedach CD, w szlifierkach recznych ...

    A w kołach? Czemu co roku bawić się w te odważniczki, niż raz założyć na
    felgę ten system i voila!

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2012-09-17 16:39:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 17 Sep 2012 16:33:06 +0200 osobnik zwany Karol Y
    napisał:

    > A w kołach? Czemu co roku bawić się w te odważniczki, niż raz założyć na
    > felgę ten system i voila!

    to spisek firm motoryzacyjnych i gumiarzy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-09-17 16:46:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A w kołach? Czemu co roku bawić się w te odważniczki, niż raz założyć na
    > felgę ten system i voila!

    Nie działa przy małych prędkościach obrotowych. Zobacz jak koło się telepie
    tuż po włączeniu silnika.

    W CD i szlifierkach masz w miarę stabilne obroty podczas pracy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2012-09-18 22:21:48
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Kulek elektrostatycznych do wywazania kol uzywa sie od dawna, np w
    samochodach terenowych
    http://www.wterenie.pl/4x4,elektrostatyczny-srodek-d
    o-wywazania-kol-kuleczki-testy,302

  • 7. Data: 2012-09-19 01:28:39
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 18 września 2012 22:21:48 UTC+2 użytkownik kapec napisał:
    > Kulek elektrostatycznych do wywazania kol uzywa sie od dawna, np w
    >
    > samochodach terenowych
    >
    > http://www.wterenie.pl/4x4,elektrostatyczny-srodek-d
    o-wywazania-kol-kuleczki-testy,302

    W kwestii formalnej. Z tekstu nie wynika że używa się od dawna takich kulek. Wynika
    że ktoś dostał do wypróbowania. To raczej świadczy że to nie do końca sprawdzona
    nowość. Od dawna używa się ciężarków zakładanych na felgi. Słyszałeś żeby komuś w
    ramach testów wyważyli koła ołowianymi ciężarkami, bo ja nie.