  • 11. Data: 2011-11-14 12:23:24
    Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Zwłoki? ;)

    Bardzo praktyczne zimą, szczególnie, że w niskich temperaturach proces
    rozkładu znacząco się wydłuża.

  • 12. Data: 2011-11-14 12:50:40
    Temat: Re: Automat z nap?dem na ty? a zima .....
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    to wrote:

    > begin Grejon

    > Bardzo praktyczne zimą, szczególnie, że w niskich temperaturach
    > proces rozkładu znacząco się wydłuża.

    Tylko żeby się nie zapomnieć i do garażu bryki na tydzień nie
    wstawić. Potem człowiek na wunderbaumy nie wyrobi.

    --
    Deflegmator

  • 13. Data: 2011-11-14 13:24:17
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Arek - tak przypadkiem, to nie będzie twoja pierwsza zima w e90? Masz
    > tam RWD, czy X-Drive? :>

    Pierwsza. Mam RWD, i juz dzis (6 rano, bruk, -3 stopnie) widze, ze
    będzie wesoło :) Trzeba zmienic subarowe przyzwyczajenia ... FWD nie
    jezdziłem w gorszych warunkach tak dawno, ze ciężko mi porównac.
    Natomiast pewien jestem tego, ze nie bede mogł juz do parkowania
    wybierac najwiekszych zasp - jak to miało miejsce z WRX'em :)

    --
    Pzdr
    E90

  • 14. Data: 2011-11-14 13:27:48
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Arek - tak przypadkiem, to nie będzie twoja pierwsza zima w e90? Masz
    > tam RWD, czy X-Drive? :>

    Teoretycznie pierwsza, ale troche juz RWD zimą jezdziłem. Raczej z
    doskoku, i problemów nie widziałem. Ale dzis (6 rano, bruk, -3 stopnie)

  • 15. Data: 2011-11-14 18:51:31
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za kilka dni stanę się posiadaczem autka z automatyczna skrzynią biegów i
    > tylnym napędem. Proszę grupowych fachowców poruszających się na co dzień
    > taką konfiguracją o uwagi dot. poruszania się w warunkach zimowych.

    5 lat jeździłem automatem i napędem na tył.
    Dla mnie rewelacja. Przez 5 lat nie miałem ANI JEDNEJ poślizgowo groźnej
    sytuacji. Napęd na tył szybciej sygnalizuje, że jest ślisko i na ogół
    wystarczy ująć gazu by było dobrze, plus czasem lekka kontra. Naczytałem
    się, że automat i napęd na tył to tragiczne połączenie, to są bzdury!

    --
    KiG

  • 16. Data: 2011-11-14 18:51:49
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

  • 17. Data: 2011-11-14 19:50:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Nov 2011 11:58:32 +0100, w <j9qs8l$oh5$1@inews.gazeta.pl>, "GR001"
    <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:j9qoum$iat$1@news.dialog.net.pl...

    > przede wszystkim....
    > dobre zimowe opony...
    > i nie bedzie większych problemów...

    I łopatka w bagażniku.
    Gdy koło stoi w dziurze tak łatwo rozbujać się nie da...

  • 18. Data: 2011-11-14 21:17:05
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 14 Lis, 10:48, Clawfinger <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i tylnym napędem. Proszę grupowych fachowców poruszających się na co
    > dzień taką konfiguracją o uwagi dot. poruszania się w warunkach zimowych.

    Jak każdym innym autem, (FWD) tylko więcej możliwości do "zabawy" :)
    Mnie co roku bardzo cieszy pierwszy śnieg przy wyłączonym ASR/ESP - z
    włączonym i z dobrymi oponami zimowymi nie ma żadnych problemów...
    żadnych "zwłok" w bagażniku w "c" klasie nie trzeba wozić :)

  • 19. Data: 2011-11-14 22:03:51
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/14/2011 11:16 AM, Grejon wrote:

    > Zwłoki? ;)

    http://www.sklepratowniczy.pl/pojemniki-na-odpady-wo
    rki-foliowe/worek_na_zwloki_zapiecie_na_zamek

  • 20. Data: 2011-11-15 00:55:50
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-14 13:27, ArekM pisze:

> [...]
    > Natomiast pewien jestem tego, ze nie bede mogł juz do parkowania
    > wybierac najwiekszych zasp - jak to miało miejsce z WRX'em :)

    eetam. Stawałeś tam, gdzie ja rozjeździłem ;)