  • 71. Data: 2011-11-23 20:36:50
    Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Przy piślizgu tylnej osi?

    Zgadnij.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 72. Data: 2011-11-23 20:44:25
    Temat: Re: Automat z napedem na ty? a zima .....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A to zupełnie co innego. Tutaj odjęcie gazu pomoże.

    Dla FWD to jest typowy poślizg. IMO.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2011-11-23 21:56:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, November 23, 2011, 8:44:25 PM, you wrote:

    > Dla FWD to jest typowy poślizg. IMO.

    Dobra, przyznaj się - ile masz tych KM w tym swoim FWD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2011-11-23 22:30:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Dobra, przyznaj się - ile masz tych KM w tym swoim FWD.

    A co za różnica? W tych co mam kluczyki w kieszeni od 82 do 140 i
    wszystkie w podobnych warunkach reagują podobnie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 75. Data: 2011-11-24 08:38:09
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2011-11-23 18:59, Adam Płaszczyca wrote:

    > A to zupełnie co innego. Tutaj odjęcie gazu pomoże.

    Jeżeli samochód "płuży" w zakręcie bo przesadzamy z gazem, to sprawa
    jest oczywista. Jeżeli podsterowność jest wywołana zbyt mocnym skrętem
    kół i/lub zbyt szybkim wejściem w zakręt, to trzeba zmniejszyć skręt kół
    i się modlić, żeby samochód złapał przyczepność zanim zabraknie asfaltu
    ;) W tym drugim przypadku, lekkie dotknięcie hamulca powinno zwiększyć
    przyczepność ma przedniej osi i dodatkowo pozwala trochę zmniejszyć
    prędkość.

    --
    Tengu

  • 76. Data: 2011-11-24 08:41:16
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2011-11-23 21:56, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dobra, przyznaj się - ile masz tych KM w tym swoim FWD.

    W ciasnym zakręcie (2gi bieg) jadąc na granicy przyczepności dodanie
    gazu wywoła podsterowność nawet w słabym samochodzie FWD. No i zawsze
    można to zrobić na śniegu - tutaj mała maksymalna moc silnika już nie ma
    takiego znaczenia :)

    --
    Tengu