eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat w górach.Re: Automat w górach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news.uzoreto.co
    m!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlne
    d.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Automat w górach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6104260a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6104563a$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <610460c4$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <6104fc66$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <610507ac$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <61081208$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <610813b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <133enmiryqytu$.1ccldebe6wzco$.dlg@40tude.net>
    <61084d17$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <1av9b3sh6eh29$.8ci4brkdmju1$.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 3 Aug 2021 18:17:19 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1av9b3sh6eh29$.8ci4brkdmju1$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <61096c0e$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1628007438 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 548 83.142.196.21:53820
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2735
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695641
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.08.2021 o 10:42, J.F pisze:

    > Hm, ja to moze zle rozumiem - ale ten lockup jest na przekladni
    > hydrokinetycznej. Przekladnia jest jedna wspolna,
    > wiec jak "nie kazdy ma" ?
    > Znowu jakis blad software?

    Ficzer - tak jest w instrukcji;)

    > Zaraz ...
    > -w manualu na jedynce ... zle mi sie jedzie, jakis taki "sztywny" sie
    > naped robi, noga z gazu, a wszyscy "leca do przodu". Moze bylby sens
    > nie blokowac hydro.

    No w sumie - na jedynce to rzeczywiście bez sensu - hydro łagodzi
    szarpnięcia.

    > -moze i na 2-ce bylby sens, bo czasem trzeba jechac wolniej i
    > manewrowac na "polsprzegle" ...

    Ano. Z tego co pamiętam lock jest na 3,4 i 5.
    >>
    >> Mój jak dizel chodzi i jak lekko wciskasz gaz to zmienia między 1600 a
    >> 1800. Posrać się można z tą ich ekologią. A i tak pali 18l LPG;)
    >
    > No ale jak lekko gaz ... moze wiecej obrotow nie trzeba.
    > Pieprzyc panewki :-)

    Niby mocne są i nie do zajebania. Ale jeżdzenie benzyną poniżej 2,5k to
    jak picie wódki z kieliszków 25ml;) Niby można

    > Gdy tak jeszcze potrafil bieg szybko zmienic w razie depniecia ...
    > DSG ponoc potrafi, o ile jest przygotowana, a tu na jaka zmiane
    > powinna byc przygotowana?

    W DSG pójdzie szybciej ale dochodzi kwestia turba. U mnie naprawdę kopa
    dostaje jakieś 1,5 sekundy po kikdałnie...


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: