  • 21. Data: 2010-11-27 22:54:57
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-27 22:51, Mumin pisze:

    > No dobrze napisał. Jak włączysz najpierw P, a dopiero potem hamulec to
    > możesz mieć potem problem z wyjściem z tego P. Skrzynia cały ciężar
    > bierze wtedy na siebie. Zaciągnięcie najpierw ręcznego, a potem P
    > odciąża ją.

    Podkreślenie mi się źle wstawiło. Chodziło mi o zdjęcie nogi z gazu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2010-11-27 22:56:04
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, tylko uważać i nie jeść.
    > Suzuki Swift 1.3 z 95 roku.

    Buhahaha przyzwyczaj sie z mysla, ze zaliczyles wtope :P

    Wiesz ile liter oleju kosztuje? A jak sie popsuje, to mozesz auto na zlom
    oddac...

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-11-27 22:59:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:icrs27$cpu$1@news.dialog.net.pl...
    > ^^^^^^^^^^^^
    > Na pewno tak chciałeś napisać?

    Pijesz do modelu? - nie dobijaj go :)

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-11-27 23:00:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > No dobra, tylko uważać i nie jeść. Suzuki Swift 1.3 z 95 roku.

    Jest to auto pozbawione jakiegokolwiek bezpieczeństwa biernego.
    Zdecydowanie mądrzej kupić, choćby nawet, Poloneza z LPG. Albo Lanosa.
    Dlaczego nie chcesz Lanosa? Tani w zakupie, tani w eksploatacji, wygląda
    normalnie, a drobna stłuczka w nim nie musi oznaczać kalectwa.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-11-27 23:03:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 22:56:04 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Wiesz ile liter oleju kosztuje? A jak sie popsuje, to mozesz auto na zlom
    > oddac...

    Konkrety proszę :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2010-11-27 23:03:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:52:05 +0100 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

    > Hm, znaczy bezstopniowa? Hmm, nie wydaje mi się, chociaż ja się w sumie
    > nie znam.

    no niestety. Dokładnie taka jak w skuterze :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_t
    ransmission

    > Aha, jeśli masz pod ręką jakieś materiały o tym aucie/skrzyni (typu
    > manuale, co do tego wlewać itp.) to prosiłbym na priv :)

    no niestety. Ja to hamerykańskimi hydrokinetykami :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2010-11-27 23:14:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 22:56:04 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Wiesz ile liter oleju kosztuje? A jak sie popsuje, to mozesz auto na zlom
    > oddac...

    Konkrety proszę :)

    OK, znalazłem, stówka za 5l baniak, wymiana co 160Mm. Więc nie wiem
    gdzie tragedia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2010-11-27 23:15:25
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 22:03:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > no niestety. Dokładnie taka jak w skuterze :)
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_t
    ransmission

    No nie wiem. Jechałem i wyraźnie w pewnym momencie zmieniło bieg
    (zaobserwowane na obrotomierzu). Chyba że to CVT takie śmieszne że przy
    spokojnej jeździe trzyma niskie obroty (a to dziwne by było).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2010-11-27 23:15:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-27 22:59, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:icrs27$cpu$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Pijesz do modelu? - nie dobijaj go :)

    To nie ja, to gópi Thunderbird. ;)

  • 30. Data: 2010-11-27 23:23:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:15:25 +0100 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

> [...]
    > (zaobserwowane na obrotomierzu). Chyba że to CVT takie śmieszne że przy
    > spokojnej jeździe trzyma niskie obroty (a to dziwne by było).

    są 2 sposoby sterowania CVT:
    1. variator na sprężynach, który reguluje odstęp tarcz płynnie pod
    wpływem obciążenia
    2. komputer sterujący poprzez siłowniki. Wtedy możesz mieć "biegi" i nawet
    "ręczną" zmianę biegów. komp lub ty decyduje o zmianie położenia do
    określonej pozycji.

    u ciebie jest to drugie