  • Data: 2010-11-27 23:23:08
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:15:25 +0100 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

    ransmission

    > No nie wiem. Jechałem i wyraźnie w pewnym momencie zmieniło bieg
    > (zaobserwowane na obrotomierzu). Chyba że to CVT takie śmieszne że przy
    > spokojnej jeździe trzyma niskie obroty (a to dziwne by było).

    są 2 sposoby sterowania CVT:
    1. variator na sprężynach, który reguluje odstęp tarcz płynnie pod
    wpływem obciążenia
    2. komputer sterujący poprzez siłowniki. Wtedy możesz mieć "biegi" i nawet
    "ręczną" zmianę biegów. komp lub ty decyduje o zmianie położenia do
    określonej pozycji.

    u ciebie jest to drugie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl