-
Date: Sat, 27 Nov 2010 21:46:35 +0100
From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat - co i jak?
References: <1xi596hea7gh9$.dlg@rower.power.pl>
In-Reply-To: <1xi596hea7gh9$.dlg@rower.power.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 213.17.128.1
Message-ID: <4cf16e50$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1290890832 213.17.128.1 (27 Nov 2010 21:47:12 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 26
X-Authenticated-User: arkadesh
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329131
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11/27/2010 9:28 PM, MadMan wrote:
> Witam,
>
> jako że prawie zakupiłem swoje pierwsze w życiu auto (póki co za
> nieswoje pieniądze) i tak się składa że ma automat - na co zwrócić
> uwagę?
> Szczególnie pytam o to, jak zjeżdżać z większych górek. Jedni twierdzą
> że po prostu D, gdzie indziej czytam że ręcznie wymuszać 2 lub nawet 1
> jak większa górka (chodzi mi o coś w stylu Kubalonki czy Salmopolu, nie
> małe góreczki na 50m w górę). Jednym słowem jak jechać żeby się nie
> zabić?
W swoim złomie przy takiej okazji ustawiałem 2 lub 3 (1 się nie dało) i
samochód całkiem sprawnie hamował silnikiem (ale i miał tego silnika 4
litry - jak to wygląda w czymś mniejszym nie wiem).
> No i parkowanie na wzniesieniu - też nie mam jasnego oglądu co robić, po
> prostu P + ręczny czy coś jeszcze wycudować?
P+ręczny. Nic więcej nie wycudujesz. No jeszcze można koła skręcić w
stronę krawężnika, ale to wiele z automatem wspólnego nie ma.
Pozdrawiam,
Arkadesh
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.10 21:46 masti
- 27.11.10 21:47 MadMan
- 27.11.10 21:47 Kuba \(aka cita\)
- 27.11.10 21:57 MadMan
- 27.11.10 21:55 MadMan
- 27.11.10 22:00 masti
- 27.11.10 22:01 masti
- 27.11.10 22:06 to
- 27.11.10 22:09 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 27.11.10 22:26 MadMan
- 27.11.10 22:29 Wmak
- 27.11.10 22:38 masti
- 27.11.10 22:41 Marcin Jan
- 27.11.10 22:51 MadMan
- 27.11.10 22:50 MadMan
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A