-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news2.euro.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3V9yY3$13C@mike.oldfield.org.pl>
<jk6blr$vvg$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3VBPSY$13G@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VBTfd$13T@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VC6T4$13d@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VChrR$13n@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VDKWh$13r@mike.oldfield.org.pl> <jkpfbh$rfh$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VHPDq$14G@mike.oldfield.org.pl> <jkt756$45p$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VKK6P$14R@mike.oldfield.org.pl>
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sat, 31 Mar 2012 07:57:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <4f769cea$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.133.150
X-Trace: 1333173482 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.4.133.150:1299
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442080
[ ukryj nagłówki ]Adam Płaszczyca wrote:
> W wypadku automatu wygląda tak:
> Jadę za kolesiem na biegu 4, czekam na możliwość, jak widze, to
> naciskam gaz, po pół sekundy skrzynia dochodzi do porozumienia z
> silnikiem i decyduje się na rozpoczęcie redukcji, po kolejnych 0.3
> sekundy zaczynam przyśpieszać.
>
> I już jestem na straconej pozycji.
To chyba jakaś skrzynia z lat trzydziestych.
U mnie trwa to do 0,2 sek od momentu naciśnięcia
gazu do chwili kiedy przyspieszenie wbija mnie w fotel.
Zanim Ty sięgniesz do dźwigni
(bo wcześniej musisz nacisnąć sprzegło)
, to samochód z ASB już przyspiesza.
Jeżdżenie "manualem" pozostanie taką
samą przyjemnością jak robienie zdjęć
"manualem". Z wygodą i szybkością
ma to już niewiele wspólnego.
Pozostaje przyjemność i panowanie nad parametrami :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.12 09:15 J.F.
- 31.03.12 11:14 cef
- 31.03.12 11:25 J.F.
- 31.03.12 12:00 DoQ
- 31.03.12 19:44 Massai
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:37 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:38 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 08:27 cef
- 01.04.12 08:34 cef
- 01.04.12 12:48 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 12:57 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 13:52 cef
- 01.04.12 21:07 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=