-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news2.euro.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3V9yY3$13C@mike.oldfield.org.pl>
<jk6blr$vvg$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3VBPSY$13G@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VBTfd$13T@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VC6T4$13d@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VChrR$13n@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VDKWh$13r@mike.oldfield.org.pl> <jkpfbh$rfh$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VHPDq$14G@mike.oldfield.org.pl> <jkt756$45p$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VKK6P$14R@mike.oldfield.org.pl>
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sat, 31 Mar 2012 07:57:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <4f769cea$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.133.150
X-Trace: 1333173482 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.4.133.150:1299
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442080
[ ukryj nagłówki ]Adam Płaszczyca wrote:
> W wypadku automatu wygląda tak:
> Jadę za kolesiem na biegu 4, czekam na możliwość, jak widze, to
> naciskam gaz, po pół sekundy skrzynia dochodzi do porozumienia z
> silnikiem i decyduje się na rozpoczęcie redukcji, po kolejnych 0.3
> sekundy zaczynam przyśpieszać.
>
> I już jestem na straconej pozycji.
To chyba jakaś skrzynia z lat trzydziestych.
U mnie trwa to do 0,2 sek od momentu naciśnięcia
gazu do chwili kiedy przyspieszenie wbija mnie w fotel.
Zanim Ty sięgniesz do dźwigni
(bo wcześniej musisz nacisnąć sprzegło)
, to samochód z ASB już przyspiesza.
Jeżdżenie "manualem" pozostanie taką
samą przyjemnością jak robienie zdjęć
"manualem". Z wygodą i szybkością
ma to już niewiele wspólnego.
Pozostaje przyjemność i panowanie nad parametrami :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.12 09:15 J.F.
- 31.03.12 11:14 cef
- 31.03.12 11:25 J.F.
- 31.03.12 12:00 DoQ
- 31.03.12 19:44 Massai
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:37 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:38 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 08:27 cef
- 01.04.12 08:34 cef
- 01.04.12 12:48 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 12:57 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 13:52 cef
- 01.04.12 21:07 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=