  • Data: 2012-01-15 22:28:02
    Temat: Re: Automapa [Android] Beta ju? do pobrania
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-13 22:05, ToMasz pisze:
    > na DesireZ instaluje się na dwie raty i działa.

    > fakt, wiele pól wyboru jest nie aktywnych, ale program jest zupełnie
    > inny niż na WM. Tzn jest to normalna automapa, ale interfejs jest
    > androidowy.
    > (..)
    > Ja również, pewno koledzy pamiętają moje krytyczne uwagi pod adresem
    > Emapy, z której korzysta wiele programów nawigacyjnych. Automapa - bez
    > zarzutów. wszystkie nowe (13 miesiecy) drogi są, jednokierunkowe mają
    > właściwy kierunek. Klasa poprostu, nie jakiś stragan na odpuście.
> [...]

    to ze jest to ZA MAŁO.

    Właśnie spróbowałem jak to 'coś' zachowa się się na tablecie GalaxyTab.
    Zainstalowało się, wszystko dociągneło bez problemu, pierwszy start -
    pokazuje się okno z opisem BETA, głos Hołka 'ze mną na pewno dojedziecie
    do celu' i ..... wysyp - aplikacja znika - znaczy dojechalismy :)

    Po wczorajszych testach na DesireZ (gdzie dziala w miare, ale do
    zachwytow duzo jej brakuje) - trafila dzis tam gdzie jej miejsce - na
    smietnik.
    Odinstalowalem - ale uwaga - aplikacja nie czysci po sobie wszystkiego i
    np. katalog Automapa na karcie zostaje - trzeba recznie go wywalic z
    managera plikow.

    Porownujac Automape do Sygis GPS Navigation (czyli Aura) - Automapa w
    obecnej formie nie umywa sie - pod wzgledem grafiki, obslugi i
    mozliwosci. Moze kiedys bedzie lepiej.

    Zona sie pyta - po co testuje ta glupia automape - skoro ona taka
    bezuzyteczna (brak np. jednej z podstawowych funkcji - opcji objazdu gdy
    korek na drodze). Ale ja twardy jestem - we wtorek jeszcze jedna trasa
    przed mna - sprobuje - ale prawdopodobnie jednak zostane przy Sygic GPS
    Nav. (specjalnie pisze cala nazwe, gdyz zauwazylem ze czas osob myli
    Sygic Mobile i Sygic GPS Navigation - a to niemal dwa rozne programy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)