  • 11. Data: 2011-06-07 18:03:39
    Temat: Re: Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Jun 2011 16:00:09 +0000 (UTC), w <islhu8$5h8$1@inews.gazeta.pl>, " Wmak"

  • 12. Data: 2011-06-07 18:06:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

  • 13. Data: 2011-06-07 19:07:45
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jest w nowej

    pzdr
    \SK

  • 14. Data: 2011-06-07 19:19:18
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-07 17:30, w...@N...gazeta.pl pisze:

    > Niestety, Automapa od dawna każe jechać przez centrum Katowic.
    > Teraz poćwiczyłem AM6 na dużym kompie - trasy szybka i optymalna prowadzą
    > tamtędy.
    > Próbowałem zaznaczyć punkt na obwodnicy - jeśli kliknąłem "przez okolicę" to
    > dalej ciągnęło do Katowic.
    > Dopiero zbliżenie mapy, zaznaczenie miejsca i kliknięcie "przez punkt"
    > przesuwało trasę na obwodnicę.

    Nie żebym się czepiał, ale czy nie prościej zjechać "samemu" na te
    obwodnice i olać w tym momencie nawigację?

    Ja myślałem, że nawigacja wspiera kierowcę, a nie zastepuje jego
    zdolności nawigacyjne? :)

  • 15. Data: 2011-06-07 20:37:39
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak od WOJKOWIC to nic dziwnego,
    > że Cie na obecną 86 kieruje.

    Napisąłąem nieprecyzyjnie- od strony (z kier) Wojtkowic.

    > A jak chcesz jechać S1, a opcja najszybsza nie działa,
    > to wbij sobie punkt pośredni i po sprawie.
    > Ew. Lędziny - są przy S1
    > (nie zjedziesz, tylko pojedziesz dalej na Tychy)

    Lędziny są na płd-wschód od trasy i nawigacja
    przyjęła S1.
    poprzednio wybierałem np. Wesoła,
    Kosztowy itp, to nawigacja S1 nigdy nie wybrała.
    Wybrała też i przez punkt w duzym powiększeniu.
    Nawigacja nie moja więc aktualizację zostawię
    właścicielce.
    Kiedyś w tych Wojtkowicach w środku niocy
    błądziłem stąd zapamiętałem tak tą nazwę.
    Na jakie.drogowskazy za Podwarpiem się kierować
    aby wypaść na S1? Jak już na niej będę to
    nawigacja sama przeliczy.
    Podziękowania.
    Tomek.

  • 16. Data: 2011-06-07 20:43:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Kiedyś w tych Wojtkowicach w środku niocy
    > błądziłem stąd zapamiętałem tak tą nazwę.

    Czyli zjechałeś z głównej drogi.

    > Na jakie.drogowskazy za Podwarpiem się kierować
    > aby wypaść na S1?

    A4 / Bielsko-Biała / Cieszyn
    Za Siewierzem zjezdżasz z dużej góry, na dole fotoradar i światła.
    Trzymasz się prawej, nie zjeżdżasz pierwszym zjazdem przed wiaduktem
    (lotnisko Pyrzowice / Tarnowskie Góry),
    tylko drugim, zaraz po przejechaniu po wiaduktem, w prawo.

    Pzdr

    JKK

  • 17. Data: 2011-06-07 20:55:05
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

> [...]
    > (lotnisko Pyrzowice / Tarnowskie Góry),
    > tylko drugim, zaraz po przejechaniu po wiaduktem, w prawo.

    Podziękowania!!.
    Tomnek

  • 18. Data: 2011-06-07 21:57:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 16:02:37 +0200, Tomek napisał(a):

    > Witam,
    > Ustawiłem sobie trasę z Mazowsza do Korbielowa i będę jechał od Wojtkowic

    Wojkowice.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 19. Data: 2011-06-07 23:45:24
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    zgloscie to do automapy
    i wszytskim bedzie sie zylo lzej jak to poprawia

  • 20. Data: 2011-06-07 23:52:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-07 23:45, Kris_Poland pisze:

    > zgloscie to do automapy
    > i wszytskim bedzie sie zylo lzej jak to poprawia

    LOL ... grubszych tematów nie poprawiają, a popierdółką się
    zajmą nieroby ? :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY