  • Data: 2010-06-11 23:46:55
    Temat: Re: Autoko 7-miejscowe - jakie sugestie ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-11 23:42, Cavallino wrote:
    > Teraz policz - na ile takich miesięcy wystarcza 30 tys?

    Dlatego teraz szukam autka bez wypasu silnikowego. Nie chcę turbodiesla
    (po co mi?) a Renault wciskał na prawo i lewo te swoje 1.9dci że ciężko
    znaleźć inny. Moze i silnik nie najgorszy, ale mi zbędny. Sam mam
    aktualnie 2.2dci i jestem zmeczony problemami które sa duperelami, ale
    w efekcie bardzo drogimi jak się zacznie szukać rozwiązan w aso (mój
    rekord: 1700zł za zmiane paska akcesoriów - ASO Renault). A poza ASO
    "panie, nie ma do tego zamienników".

    > Nie wiem czy taksówka nie wychodzi taniej niż Renault.
    > Samolot na wakacje na pewno. ;-)

    Wlasnie dlatego pierwszy rzut oka na Opla. Chyba tańszy. Zafira wygląda
    dobrze. Tylko dalej nie wiem z jakim silnikiem.