  • 51. Data: 2012-02-09 14:50:17
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    wiadomości news:4f33ca45$1@news.home.net.pl...

    > Ale czy fundujesz?

    Ale czemu mam fundować? Wiesz jak się inwestycje opracowuje? W najprostszej
    wersji liczy się koszt instalacji i czas po jakim sie zwróci. I uważam że
    nie należy brać pod uwagę tylko zużytego paliwa przez autobusy.

  • 52. Data: 2012-02-09 15:26:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-02-2012 14:50, Agent pisze:
> [...]
    > najprostszej wersji liczy się koszt instalacji i czas po jakim sie
    > zwróci. I uważam że nie należy brać pod uwagę tylko zużytego paliwa

    I w przeciwieństwie do fachowców z tefałenu czy usenetu, w MZA pracują
    sami, kretyni którzy nie wpadli na tak proste i tanie rozwiązanie?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 53. Data: 2012-02-09 15:28:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > najprostszej wersji liczy się koszt instalacji i czas po jakim sie
    > zwróci. I uważam że nie należy brać pod uwagę tylko zużytego paliwa

    I w przeciwieństwie do ekspertów z tefałenu czy usenetu, w MZA pracują

  • 54. Data: 2012-02-09 15:43:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > najprostszej wersji liczy się koszt instalacji i czas po jakim sie zwróci.
    > I uważam że nie należy brać pod uwagę tylko zużytego paliwa przez

    I nie należy brać pod uwagę tylko ceny grzałki. Dolicz koszt prądu,
    doprowadzenie instalacji elektrycznej do każdego stanowiska postojowego,
    słupek z gniazdem hermetycznym itp.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 55. Data: 2012-02-09 19:11:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Ale czy fundujesz?

    Trzeba fundowac ? Po pierwszej zimie by sie chyba zwrocily, powinny
    byc zamowione przy zakupie przez odpowiedzialnych urzednikow znajacych
    sie na rzeczy.

    J.