  • 11. Data: 2012-02-08 00:35:52
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 00:31, Ukaniu pisze:

    > Hmm, a skąd ten wniosek? Ja uważam, że silnik w gotowości można utrzymywać
    > niekoniecznie pozostawiając go pracującego. Czasem trzeba wykonać serwis i
    > sprawdzić czego nie zapala albo kopci. O tym zarządcy zakładów
    > transportowych w mniejszych miastach często zapominają...

    A ja chce wsiąść do ciepłego samochodu, dlaczego mi tego zabraniasz?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 12. Data: 2012-02-08 00:52:59
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > A ja chce wsiąść do ciepłego samochodu, dlaczego mi tego zabraniasz?

    A czego nie wolno mi palić śmieci jak ja chcę mieć ciepło w domu?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 13. Data: 2012-02-08 08:07:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 00:52, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A czego nie wolno mi palić śmieci jak ja chcę mieć ciepło w domu?

    Bo jest taki przepis. A na silnik pojazdu pracujący dłużej niż 2 minuty
    poza drogami publicznymi - nie ma zakazu.

    Poza tym nie histeryzuj - mają katalizatory i filtry, a o ile nie śpisz
    z otwartym oknem odgłos pracującego na wolnych obrotach silnika nie
    powinien przekraczać delikatnego pomruku. To już przeciętny duży pies
    będzie głośniejszy.

  • 14. Data: 2012-02-08 09:00:14
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:4f321f16$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > z otwartym oknem odgłos pracującego na wolnych obrotach silnika nie
    > powinien przekraczać delikatnego pomruku. To już przeciętny duży pies

    Wątek jest o grzaniu całą noc starego kopcącego dizla.
    Szkoda, że jest też tak prawdziwy na polskiej wsi... Jeden puszcza Szazę od
    7 rano bo mu wolno, inny pali kości i niech mu naskoczą, inny znów grzeje
    żuka... Widać ci sąsiedzi też szkoleni na PMS ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 15. Data: 2012-02-08 09:33:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 09:00, Ukaniu pisze:

    > Wątek jest o grzaniu całą noc starego kopcącego dizla.

    Hmmm.... nie, nigdzie nie widzę nic o starych i kopcących.

  • 16. Data: 2012-02-08 09:43:54
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:4f32336b$1@news.home.net.pl...

    > Hmmm.... nie, nigdzie nie widzę nic o starych i kopcących.

    Dasz radę pojechać dłużej za autobusem w Warszawie?
    Nie mówię o tych najnowszych choć one też nie jakieś cudowne.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 17. Data: 2012-02-08 09:46:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 09:43, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4f32336b$1@news.home.net.pl...

    > Dasz radę pojechać dłużej za autobusem w Warszawie?

    Dłużej, niż za narkomanem-nikotyniarzem.

    > Nie mówię o tych najnowszych choć one też nie jakieś cudowne.

    W Warszawie chyba nie byłeś od 20 lat...

  • 18. Data: 2012-02-08 09:57:37
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:4f323676@news.home.net.pl...

    > W Warszawie chyba nie byłeś od 20 lat...

    Aktualnie z okna widzę "Prymasa" w okolicach "Zachodniego" ;-)
    Serio uważasz, że grzanie silników autobusów w nocy w zajezdniach
    znajdujących się często w obszarach gęsto zabudowanych jest OK?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 19. Data: 2012-02-08 11:32:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A czego nie wolno mi palić śmieci jak ja chcę mieć ciepło w domu?

    Bo taki jest przepis. Poza tym porównujesz spaliny z katalizatora ze
    spalinami śmieci z pieca? Słabo ci idzie trollowanie, ale próbuj dalej.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 20. Data: 2012-02-08 11:33:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 09:57, Ukaniu pisze:

    > Aktualnie z okna widzę "Prymasa" w okolicach "Zachodniego" ;-)

    To może masz jakiś uskok czasowy albo z domu nie wychodzisz.

    > Serio uważasz, że grzanie silników autobusów w nocy w zajezdniach
    > znajdujących się często w obszarach gęsto zabudowanych jest OK?

    A u was biją Murzynów!

    Primo: najpierw ustalmy, skąd wziąłeś te "stare, rozklekotane i dymiące".

    Secundo: nie jest to gorsze od tego samego taboru jeżdżącego.

    Tertio: pewnie, że można odpalać kompletnie zimny (jak w dobrym stanie),
    ale na pewno nie jest to obojętne dla silnika... ani dla pasażerów
    wsiadających do wymrożonego autobusu. Są różne rozwiązania - podłączanie
    autobusów do CO, nadmuchy, nawiewy, grzałki elektryczne... Ale nie
    zdziwiłbym się, jakby koszty były porównywalne. Jakby nie chodziły
    silniki, to grzanie np. kotłem na bazie także dałoby dodatkowe spaliny.