  • 11. Data: 2024-10-22 17:37:39
    Temat: Re: Autobus,, skuter czy Twizy
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.10.2024 o 09:55, J.F pisze:

    > Mnie życie podpowiada, że znacznie więcej.
    > Autobus może się spóźnić, autobus może nie przyjechać wcale, albo
    > przyjechac pare minut przed czasem.

    W mieście? Nie ma już takich problemów. Na wsi owszem, jeden autobus to
    nie liczą się z pasażerami bo nie mają konkurencji a właściwie to wydaje
    im się, że nie mają a ten ogólny spadek pasażerów na rzecz samochodów
    indywidualnych nie bierze się z niczego. No ale firma wygrała to na
    jakiś czas ma zlecenie, i kierowca zatrudnił się to od razu go nie
    zwolnią, czyli zadowoleni. Tylko za jakiś czas mogą tej pracy nie
    dostać. I będą takie dyskusje prowadzili jak my tutaj, czemu to ludzie
    wolą samochody.

    > Czyli trzeba planować na wczesniejszy kurs aby mieć jeden w rezerwie.
    > Chyba, że ... twizy w rezerwie.

    Autonomiczne? W rezerwie to może być taksówka, miejski rower albo
    miejska hulajnoga. Ale to kosztuje od 1zł/min.

    > A hulajnogę elektryczną byś wziął.
    > Gorzej z bagażem.

    Z laptopem jadę, nie ma problemu innego niż to, że się mogę wyp...ć.
    Mówiłem, że skuter wchodzi w grę. Ten mój może za hulajnogę robić. I
    nawet jako bagaż zostać potraktowany, czyli 0zł za przewóz.

    > Ja, to bym wsiadl w prawdziwy samochod i pojechał do celu :-)

    Czyli tego smroda. Gdzie byś go zaparkował u tego celu? Dałbyś w ogóle
    za to 40zł (5zł/h)? Ile czasu byś w korkach stał i smrodził? :-) Skąd
    miałbyś na opony Y a nie jakieś g.. za 300zł/szt? :-) Na paliwo 170
    zamiast 70? Na holowanie jak się w końcu zatrzyma?

    > Ale jeśli trzeba pociągiem .. twizy to pewnie nieglupia opcja, ale pod
    > warunkiem, ze jest darmowy/tani parking,

    Twizy parkuje za darmo.

    > ze pociąg się tam zatrzymuje,

    Jakby się pod blokiem zatrzymywał to bym nie rozważał Twizy.

    > ze nie ukradna/nie zniszczą twizy na parkingu ...

    To by chyba musiał ktoś z tej grupy, normalni ludzie podziwiają :-)