  • Data: 2010-02-05 10:00:49
    Temat: Re: Autoalarm - goła syrena?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.pms.1265328544@news.chmurka.net...

    > Tylko w samochodach, czy w motocyklach też? Pytam bo STIG sprzedaje takie
    > motocyklowe - jest funkcja panic, po wciśnięciu alarm wyje kilkanaście
    > sekund i odcina zapłon. Oprócz tego po wciśnięciu rozbrojenia też odcina
    > na chwilę zapłon - ale nie wiem czy to bug czy tak miało być, bo nigdzie
    > o tym nie piszą.

    Przekraczanie predkosci tez jest niedozwolone a jednak wielu kierowcow to
    robi... Problem bedzie wtedy, kiedy dojdzie do powaznego wypadku/katastrofy
    w wyniku takiej blokady.

    Niestety nie potrafie przytoczyc podstawy prawnej, wydaje mi sie, ze w
    kazdej stacji diadnostycznej beda znali odpowiednie zpaisy.

    --
    Picasso