    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Date: Tue, 17 Jan 2012 18:13:54 +0100

    W dniu 2012-01-17 09:11, Chris pisze:
    > AL nabazgrał(a):

    > Uważasz że jest ładniejsza ?? mi tam bardzaiej pasuje AM ale jak zawsze
    > to kwastia gustu ...

    widac gory - zwlaszcza jak sie jedzie dolinami :)

    Wydaje mi sie, ze Sygic graficznie jest lepiej dopracowany.

    > AM przynajmniej kieruje mnie tam gdzie chcę jechać a tak jak Sygic
    > zamiast skręcić na skrzyżowaniu w lewo każe mi pojechać parę km dalej
    > zawrócić do tego samego skrzyżowania i skręcić w prawo :)

    mam taki przyklad z ul.Narciarskiej w Korbielowie (Pilsko) - zamiast
    skrecic w prawo, kieruje 100m dalej, zawraca, wraca ten odcinek i
    dopiero skreca w lewo.
    Ciekawe czym jest spowodowany ten blad.

    > albo jak zjadę
    > z wytyczonej trasy to przez następną godzinę dalej będzie mnie kierował
    > tak żebym zawrócił jednak na tamtą trasę choć już od 45 min jestem na
    > miejscu ... nie dziękuję za taki szajs ... to już GPmapa była lepsza
    > choć graficznie jej daleko do reszty.

    a tu juz przesadziles i udowodniles, ze nie umiesz sobie go
    skonfigurowac (bez obrazy) ;)
    Tam jest opcja przypominania i szukania nowej drogi, chyba sie ta opcja
    nazzywa 'rezygnacja z zwracania' lub cos takiego
    U mnie to dziala dobrze i nowa droga jest proponowana 'z buta'.

    AM wciaz mam wrazenie kaze mi jezdzic zakorkowanymi centrami miast
    (trasa optymalna) miast skierowac na obwodnice miasta (w K-cach to
    Autostrada).

    Dzisiaj zrobilem druga dluzsza (ok 300km) trase z Automapa - jedzie, ale
    znowu jak wychodzi do innego programu to nie powraca (pojawia sie caly
    czas ekran startowy) - ale nie zawsze - jak testuje w domu, to czasami
    wraca. Brakuje mi wciaz dod. paru opcji.
    Bede testowal - i tak pewnie niedlugo przestanie dzialac - na ekranie
    pisze licencja do 2 luty 2012

    --
    pozdr
    Adam (AL)