    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Date: Tue, 17 Jan 2012 09:11:03 +0100

    AL nabazgrał(a):

    > ale daleko jej wciaz do Sygic GPS Navigation (Aura) - graficznie i
    > funkcjonalnie.

    Uważasz że jest ładniejsza ?? mi tam bardzaiej pasuje AM ale jak zawsze to
    kwastia gustu ...

    > To, że jest i coś tam pokazuje (i wcale nie wybiera optymalnej trasy) - to
    > wciąż za mało

    AM przynajmniej kieruje mnie tam gdzie chcę jechać a tak jak Sygic zamiast
    skręcić na skrzyżowaniu w lewo każe mi pojechać parę km dalej zawrócić do
    tego samego skrzyżowania i skręcić w prawo :) albo jak zjadę z wytyczonej
    trasy to przez następną godzinę dalej będzie mnie kierował tak żebym
    zawrócił jednak na tamtą trasę choć już od 45 min jestem na miejscu ... nie
    dziękuję za taki szajs ... to już GPmapa była lepsza choć graficznie jej
    daleko do reszty.