  • Data: 2014-08-23 15:06:13
    Temat: Re: AutoMapa
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-23 12:36, Trybun pisze:

    > Sugerujesz się jakimś krótkim czasem w którym wersja próbna Automapy
    > była dostępna bez opłaty 4.99zł . Natomiast ja już od bardzo dawna
    > miałem ochotę na wypróbowanie tej mapy pod Androidem, jednak konieczność
    > uiszczania opłaty za wersję demo mnie odstraszała. Nie, nie chodzi o
    > sumę, a o całą procedurę zakładania w Google Play konta do robienie w
    > nim zakupów. Wracając do sprawy - demo AutoMapy w Google Play to nie
    > ikonka "zainstaluj" a "kup" z ceną 4.99zł za tydzień na wypróbowanie.

    Ale ty jesteś ograniczony, kto ci każe płacić ?? piszesz tylko żeby się
    przyjebać do innych ??

    http://automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=254269

    I nie jest to DEMO tylko pełna wersja programu z licencją na 7 dni, po
    wygaśnięciu licencji dalej masz pełną mapę off-line tylko pozbawioną
    opcji nawigacji i trasę do podglądu możesz sobie dalej wytyczyć.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl