  • Data: 2011-05-05 17:37:41
    Temat: Re: Auto za tysiaka
    Od: "Piotr W" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złom to złom, obojętnie czy Primera czy Polonez. Jak stan techniczny
    > fatalny to mówimy o złomie a nie o aucie do użytku. Gdyby Primera była w dobrym
    stanie technicznym to nikt by jej za 1000zł nie
    > sprzedawał. No chyba że to Super Okazja była ;)

    A ja mam Nissana Sunny N14 z 1991 roku.
    Sprawny. Odpala od jednego dygnięcia nawet w mrozy.
    Przeszedł bez problemów badanie techniczne.
    Przy próbie hamulców, jak "wdepnąłem" to wyskoczył z rolek....ręczny tak samo.
    Tarcze wymienione 2 lata temu, gumy w wahaczach, sworznie też.
    Plus inne drobiazgi.
    Wada = rdza, progi dziurawe etc.
    Mam już zastępstwo Nissan Alemera Competence N15.
    I chyba Sunny pójdzie na złom za 100 zł......bo OC kończy się 03-08-2011 r.
    A nie będę jeździł dwoma i bulił OC.....
    A jest na pewno w lepszym stanie niż Polonez sąsiada z naprzeciwka znacznie młodszy.
    Także są różne okazje..........

    pozdrowienia Piotr W.