  • 21. Data: 2010-11-08 17:33:40
    Temat: Re: Auto uszkodzone, sprawca uciekł, znanenumery rejestracyjne - pytanie.
    Od: j...@p...onet.pl

    > Kombinuj, walcz a na koniec zdaj relację na grupie :-)
    > Postaraj się pomęczyc policję aby szybko znalazła samochód sprawcy. może
    > wciąż ma ślady.

    Właśnie z mojej ubezpieczalni dostałem informację, że jeśli nie mam AC, to
    niestety rzeczoznawcy nie mogą przysłać. Poradzili, żeby zadzwonić do UFG i tam
    mogę otrzymać informację, gdzie pojazd sprawcy jest ubezpieczony, a wtedy już
    rozmawiać z konkretnym TU. Ponadto jest jeszcze opcja uzyskania danych kierowcy
    po numerach rejestracyjnych z CEPiK. Jutro będę wiedział więcej.

  • 22. Data: 2010-11-08 17:47:29
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0ef8.0000038f.4cd8090b@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Piszę tutaj, ponieważ wczoraj spotkała mnie przykra sytuacja (...)

    W lutym tego roku wesoły pan Zbyszek z UPS otarł mi bok w samochodzie i w
    zgodzie z polskim obyczajem spierdolił. Na szczęście znalazł się świadek
    (obca osoba) i dzieki temu następnego dnia, po rozmowie ze Zbysiem w
    siedzibie UPSu, który sie w zywe oczy zapierał pomimo tego, ze ślad na
    zderzaku idelanie pasował do wysokości otarcia, bylem na policji. Do tej
    pory nie mam ŻADNEGO sygnału, że coś się ruszyło :| Prosiłem świadka, żeby
    dał mi znać jak go wezwą na sprawcę i też cisza.

    Wątpie czy w tym roku to się ruszy. Kiedyś jak ja byłem świadkiem to
    przyszło wezwanie do sądu po 6 miesiącach i wygląda na to, że to było
    naprawdę szybko <ściana>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2010-11-08 20:28:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Właśnie z mojej ubezpieczalni dostałem informację, że jeśli nie mam AC, to
    > niestety rzeczoznawcy nie mogą przysłać.

    Spychologia, właśnie szkody z UFG (a ta jest podobna) likwiduje się w swoim
    towarzystwie.

  • 24. Data: 2010-11-09 00:49:47
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Wątpie czy w tym roku to się ruszy. Kiedyś jak ja byłem świadkiem to
    > przyszło wezwanie do sądu po 6 miesiącach i wygląda na to, że to było
    > naprawdę szybko <ściana>

    Ja kiedyś zostałem napadniętym przez wesołych dresików, którzy zakosili mi
    śliczną Nokię 3310. Zostałem wezwany na rysowanie portretu pamięciowego 9
    miesięcy po sprawie... Oczywiście już zupełnie nie pamiętałem jak kolesie
    wyglądali, a dzwoniący pan policjant był nieco oburzony, że nie chcę
    kontynuować tego jakże owocnego śledztwa.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 25. Data: 2010-11-09 05:39:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Spychologia, właśnie szkody z UFG (a ta jest podobna) likwiduje się w
    > swoim towarzystwie.

    Ale na jakiej zasadzie mieliby mu niby tego rzeczoznawcę przysyłać? Póki
    co nie wiadomo, czy UFG pokryję szkodę, a PZU to nie urząd tylko prywatna
    firma i prezentów nie robi.

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-11-09 09:51:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Ale na jakiej zasadzie mieliby mu niby tego rzeczoznawcę przysyłać?

    http://www.ufg.pl/article.jspx?id=92&kuid=38&mid=16&
    mitemid=136

  • 27. Data: 2010-11-09 10:04:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    no prosze, dobrze wiedziec!

  • 28. Data: 2010-11-09 10:18:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > http://www.ufg.pl/article.jspx?id=92&kuid=38&mid=16&
    mitemid=136

    I. Wymagane dokumenty przedkładane do zakładu ubezpieczeń
    - Szkoda w pojeździe
    (...)
    6. będące w posiadaniu poszkodowanego dokumenty dotyczące okoliczności
    zdarzenia (oświadczenie sprawcy, notatka Policji, wyrok Sądu), jak i
    braku ubezpieczenia OC przez sprawcę szkody .
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-11-09 10:20:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > no prosze, dobrze wiedziec!

    Tylko od kiedy UFG wypłaca świadczenia w sytuacji gdy "sprawca" jest
    znany, tylko się nie przyznaje, a przy tym brak wyroku sądu?

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-11-09 10:21:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > braku ubezpieczenia OC przez sprawcę szkody .

    Nie ma dokumentów - to nie przedstawia, najwyżej dostanie odmowę.
    Przecież nie pisałem, że dostanie odszkodowanie od UFG.
    Ale wyceny ma prawo sie domagać, a resztę dokumentów przedstawi gdy je
    będzie miał.