    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto kradnie prąd :)
    Date: Mon, 12 Sep 2016 13:20:18 +0200

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    >Myślisz że jak ktoś nie umie użyć miernika to zrobi sobie bocznik? :)

    >Ja zrobiłbym tak...

    >1. Odłączenie klemy masowej
    >2. Podłączenie jej z powrotem przez jakiś przewód
    >3. Podłączenie po obu stronach przewodu amperomierza
    >4. Rozłączenie przewodu

    Dokladnie.

    Zdjac kleme, na bolcu akumulatora zawinac kawalek drutu miedzianego,
    na klemie/przewodzie tez zawinac, zalozyc kleme na bolec, podlaczyc do
    obu drutow amperomierz, zdjac kleme.

    Mozna i na bezczelnego - wlaczyc amperomierz miedzy zdjeta kleme a
    bolec, ale kto wie co auto wlaczy po pojawieniu sie napiecia i ile
    amperow poplynie ... i czy sie amperomierz spali czy nie.
    Co prawda cyfrowy amperomierz na zakresie 10A pokaze czy plynie 20mA
    czy wiecej ...

    J.