eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto kradnie prąd :)Re: Auto kradnie prąd :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto kradnie prąd :)
    Date: Mon, 12 Sep 2016 10:59:54 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <9Tcs8mooIkadNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <wvhdxlix959z$.1v6r1b9x5j96n$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 Sep 2016 10:59:54 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="8226";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1473678116; bh=K6ZjvIQbH9BLs4SbRDpGgo0c+JE=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=nhYX/TcvIQDxF73+vVq2VsgvZgVo7AFhMC2B1yBfRDonB32dj5i1PUA8jdJo/kvxF
    ZcLcH8BAL/G0Vkv7BTlKmGCnxWOS7aTzoC7uQlGDCI6XfuRGvkAS2tl/C/HxIacxAT
    9+TiefyDRFiL7lTowx6ygQDaRGnPQ1+/7koVP6ag=VP6ag=
    Cancel-Lock: sha1:FIkDodco2aZ2tEYN8P3gfLuoQ7s=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588380
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    >> Mam jakis miernik ale srednio wiem jak go uzyc :)
    >
    > Nie ma lekko. Skombinuj jakiś bocznik (może być improwizowany) i mierz w
    > trakcie postoju spadek napięcia na nim. Problemem będzie duża
    > rozbieżność między prądami eksploatacyjnymi (zwłaszcza rozruchu) a
    > spodziewanym prądem rozładowywujacym aku na postoju.

    Myślisz że jak ktoś nie umie użyć miernika to zrobi sobie bocznik? :)

    Ja zrobiłbym tak...

    1. Odłączenie klemy masowej
    2. Podłączenie jej z powrotem przez jakiś przewód
    3. Podłączenie po obu stronach przewodu amperomierza
    4. Rozłączenie przewodu

    Wtedy prądy, które miały przepłynąć po podłączeniu aku do instalacji,
    poszły już przewodem i jakiś niewielki prąd będzie płynął przez
    amperomierz...

    No i nie przekręcałbym podczas tego pomiaru kluczyka :)

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]
    [ http://www.chmurka.net/ ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: