  • 1. Data: 2013-05-22 13:21:25
    Temat: Re: Auto-komis 'AUTOSTRADA" w Zgierzu, ktoś ma jakieś doświadczenia?
    Od: k...@g...com

    Ja miałem okazję kupić od nich auto i chodź komisy nie cieszą się pochlebnymi
    opiniami, to ja jestem bardzo zadowolony. Oczywiście auto sprawdziłem przed zakupem w
    ASO i okazało się, że auto w 100% odpowiada temu z ogłoszenia, więc nie mogę
    narzekać.

  • 2. Data: 2013-05-22 14:25:23
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 22 May 2013 04:21:25 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    ASO i okazało się, że auto w 100% odpowiada temu z ogłoszenia, więc nie mogę

    No to fajnie masz.

  • 3. Data: 2013-05-22 15:28:20
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    napisał(a):

> [...]
    ASO i okazało się, że auto w 100% odpowiada temu z ogłoszenia, więc nie mogę

    "Warunki na zgrupowaniach miałyśmy bardzo dobre! Wszystko to zasługa
    naszego prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał!
    Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec najlepszy! "

    ;-)

  • 4. Data: 2013-05-22 15:33:43
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > No to fajnie masz.

    to mało prawdopodobne co pisze :)
    nawet jak tam było to nic nie znaczy, to 99% pozostałych aut może być
    niestety kombinowanych

    ja mam same złe doświadczenia z komisami, chociaż dalej tam kupuję
    bo duży wybór, ale zawsze wyjazd doświadczonym mechanikiem, wole zapłacić
    mechanikowi kilka stówek i mieć pewność
    zakupu,

    moja metoda jest prosta, wyszukuje w danej miejscowości np 5 samochodów w
    sobotę jade na wycieczkę

    silnik blacharkę i zawieszenie się sprawdzić da, ale np ostatnio wmoczyłem z
    ekektryką, tego widać już nie było :)
    po prostu niektóre rzeczy wychodza po dłuższym czasie, zakup używanego auta
    to zawsze rosyjska ruletka

  • 5. Data: 2013-05-22 16:34:32
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 22 May 2013 15:33:43 +0200, AT napisał(a):

    > po prostu niektóre rzeczy wychodza po dłuższym czasie, zakup używanego auta
    > to zawsze rosyjska ruletka

    Kupujesz auto używane, więc trzeba się liczyć z tym, że coś będzie do
    naprawy. Mało jest ludzi, którzy sprzedają auto bo im się znudziło.
    Najczęściej powodem sprzedaży jest to, że auto zaczyna się "sypać".

  • 6. Data: 2013-05-22 19:28:28
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Kapibara" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naszego prezesa i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał!
    > Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec najlepszy!

    hehehe - dokladnie.

  • 7. Data: 2013-05-22 19:55:48
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-22 16:34, Kapibara pisze:

    > Kupujesz auto używane, więc trzeba się liczyć z tym, że coś będzie do
    > naprawy.

    ale w ogłoszeniach nigdy nie jest :)

    >Mało jest ludzi, którzy sprzedają auto bo im się znudziło.

    ja sprzedaję jak stać mnie na jeszcze lepsze, w zasadzie mało istotne
    jak dobra auto mam w tej chwili. A jako że już się napalam na następne,
    to staram się to co mam sprzedać dość szybko - co przy nie skręcanym
    liczniku dość mocno obniża cenę auta

    > Najczęściej powodem sprzedaży jest to,

    "to" może być ewentualnie powodem sprzedaży Trucka Roy'a :P

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-05-23 19:20:15
    Od: <6...@2...192015.invalid> (Tom N)

    ddddddd w

    > "to" może być ewentualnie powodem sprzedaży Trucka Roy'a :P

    Z tym, że nie Roy <zaczyna się "sypać">, ale "to" popuszcza...

    --
    'Tom N'