eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto dostawczeRe: Auto dostawcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dostawcze
    Date: Sat, 26 Jun 2010 23:32:16 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <i05rl1$jdb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i04kfl$jc8$1@news.onet.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277587937 19883 85.198.212.230 (26 Jun 2010 21:32:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2010 21:32:17 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <i04kfl$jc8$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292445
    [ ukryj nagłówki ]

    moje_przedmioty pisze:
    > Witam serdecznie
    > Przymierzam się do zakupu auta (chyba nowego) z homologacją ciężarową
    > i mam dylemat co wybrać
    (...)
    > Z góry dziękuję za wszelkei sugestie i podpowiedzi.
    Miałem sie nie odzywać, bo niewiele mam do powiedzeniea w sprawach
    technicznych, ale czytając wątki z dzisiaj łatwo zauważyć ze w przypadku
    nowych aut "golą"gdzie i jak mogą (przeglądy itp). JEśli zależy Ci na
    oszczędności, to weź sobie i nam policz ile wyjdzie Ci zakup nówki,
    ubezpieczenia przeglądy i paliwo, a w drugiej tabelce zakup używki,
    paliwo i ewentualne naprawy. W drugim przypadku, jeśli chodzi o
    awaryjność, to już wiele wiadomo o silnikach i zawieszeniach, w
    przypadku nówek - loteria + gwarancja "z łaski na uciechę" (Niby OK, ale
    nie zawsze jak musisz autem zarabiać)
    Teraz z praktyki. nowy w sensie pierwzy w serii, partner psuł sie
    strasznie, wszystko co mogło sie "zużyć" poleciało. stuki w skrzyni,
    urywane tłumiki, zawieszenie, kolumna keirownicy, smród paliwa w
    kabinie.... Druga seria - zero probelmów- jakby inny producent. W
    obydwu przypadkach jazda była przyjemniejsza niż w Doblo. NA gwarancji
    pękł jakiś uchwyt (chyba przy alternatorze). Silniki: Hdi 90koni, bez
    fap, i w doblo jakiś JTD. OBydwa oszczędne i fajnie sie jeździło.

    Teraz o cenach. od ponad roku, zdarzały mi sie chwile gdy czuć było
    spaliny w kabinie. HDI 9 lat. coraz częsciej, aż wreszcie okazało sie ze
    mam przedmuch pomiedzy głowicą a wtryskiem. Nie fajnie to wyglądało, bo
    w ostatnich momentach to spaliny i czarne kuleczki (niewiem, sadza...
    pył taki czarny) pod dużym ciśnieniem były wydmuchiwane pod maske i
    wszystko do okoła. Za wyjęcie wtrysku, naprawę gniazda, uszczelki i
    robote zapłaciłem niecałe 300zł. To tyle ile koledzy za wymianę filtrów
    i oleju na obowiązkowym przeglądzie gwarancyjnym.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: