  • Data: 2012-03-22 21:58:50
    Temat: Re: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-22 10:27, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > O gazie nie pomyślałem. Może faktycznie Peugeota Partnera benzynę 1.4 z
    > gazem i olać vat, za to bardzo tanio jeździć? Rok pojeżdżę, paletę
    > wstawię, oklejone białe auto będzie się prezerntowało w miarę
    > przyzwoicie. Chyba ten pomysł jest dobry. Cytryny C15 są bardzo tanie,
    > ale brzydkie :) Natomiast fiat doblo mi się podoba z tego względu, że
    > części do Fiata tanie jak barszcz i auto ładne z zewnątrz.

    C15 - składa się z: prostego i niezniszczalnego diesla, wygodnych
    foteli, kierownicy i rdzy... ;) ale jeśli chodzi o stosunek
    cena/użyteczność to nie ma konkurencji. Ceny części nie zabijają - a
    wiele ich nie trzeba - autko pozbawione jest praktycznie wszystkiego co
    może się zepsuć. Ale wygląd z lat 70-tych zaczyna niektórych odstraszać.

    Partner/Berlingo - jest o niebo lepiej zabezpieczone przed korozją,
    wygląd świadczy, że zaprojektowano to 20 lat później. Silniki 1.4 też
    niczego nie dają o sobie powiedzieć złego. Nie wiem, jak z jazdą z
    silnikiem 1.1 - bo i takie były.

    --
    Wojciech Smagowicz