  • 11. Data: 2010-11-25 14:09:51
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Za ten wygląda to powinien być duży upust, a nie duża dopłata.
    > Jakby kosztowało o 1/3 mniej, to byłoby ok.

    Kia za to wygląda jak wyrób jubilerski - nuda, nuda i jeszcze raz nuda i
    co z tego, że jeździ, skoro wali pospolitością na 100km. Chwała
    Nissanowi, Citroenowi i Renault, ze chce im się czasem zrobić coś
    innego.

  • 12. Data: 2010-11-25 14:16:46
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Nobodys' perfect ;-)
    > Wygląd Juke wydaje się mieć jedno zasadnicze zastosowanie - wykazać
    > wszystkim, którzy byli przekonani, że poprzednia Micra jest
    > najohydniejszym
    > samochodem na drogach, jak bardzo się mylili :-)

    No wlasnie - odwieczna idiotyczna dyskusja o gustach...
    Slyszalem, ze sa podobno ludzie ktorym sie Skody podobaja, ale to moze urban
    legend... :-)

    > Poza tym, jestem w nieustannym zdziwieniu wywołanym tym, jak łatwo ludzie
    > imię owczego pędu poświęcają miejsce przeznaczone dla nich samych na
    > miejsce przeznaczone na mechanizmy, których nigdy w życiu nie użyją (albo
    > użyją 2-3 razy chwaląc się znajomym jakimi to są offroadowymi
    > twardzielami). I jeszcze za to niemało płacą.

    No coz owczym pedem to bym raczej nazwal kupowanie VW Golfa (jednego z
    tysiecy takich samych w kazdym miescie), a nie samochodu innegi niz
    wszystkie dookola, ale to moje zdanie.
    Natomiast nie mam zielonego pojecia skad w Twojej wypowiedzi w tym
    kontekscie znalazlo sie slowo "offroadowy"? Nie za bardzo tez wiem o jakim
    mechanizmie, ktorego sie nieuzyje piszesz? (choc rzeczywiscie w tym aucie
    jest troche gadzetow, ktore pozostana tylko gadzetami - ale to juz jest
    cecha wiekszosci wspolczesnych produktow"tachnicznych").

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 13. Data: 2010-11-25 14:21:19
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > użyją 2-3 razy chwaląc się znajomym jakimi to są offroadowymi
    > twardzielami). I jeszcze za to niemało płacą.
    off co? :-)
    Chyba offasfaltowymi twardzielami podczas wjazdu na wysoki kraweznik lub trawnik,
    ewentualnie
    kawalek polnej drogi bez kolein do domku letniskowego.
    Ech nie zapomne scenki jak faceci wypychali kierowce Land Cruisera, ktory sie pod
    marketem zakopala
    w zaspie po odsniezaniu parkingu i nie mogl wyjechac - zaspa nie wieksza niz 50 cm a
    auto
    zaparkowalo w niej jednym bokiem :-)

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-11-25 14:24:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

> [...]
    > (albo
    > użyją 2-3 razy chwaląc się znajomym jakimi to są offroadowymi
    > twardzielami). I jeszcze za to niemało płacą.

    Ja pierdziele, Waldemar wyluzuj, bo już czytać nie mogę takich mądrali
    jak Ty - stać gościa na Juke? Stać ! To za przeproszeniem gówno Cię
    obchodzi co on robi z miejscem przeznaczonym dla niego. Chcesz jeździć
    truchłem o wyglądzie i użyteczności Żuka? Nie ma sprawy, ale nie
    zatruwaj innym życia Twoimi niespełnionymi marzeniami.

  • 15. Data: 2010-11-25 14:26:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 14:16:46 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
    > jest troche gadzetow, ktore pozostana tylko gadzetami - ale to juz jest
    > cecha wiekszosci wspolczesnych produktow"tachnicznych").

    Nie piszę o żadnym mechaniźmie, tylko o owczym pędzie frajerów którzy
    kupują podwyższone auta 4x4 utożsamiając się z wizerunkiem twardziela w
    Discovery na Camel Trophy..
    Do rozpuku śmieszy mnie widok tabunów farmerów w krawatach w centrum Wawy -
    bo w większości cywilizowanego świata Forester jest autem dla farmerów. Ci
    którzy chcą mieć 4x4 dla lepszego przeniesienia napędu i innych mrzonek
    którymi szafują użytkownicy Subaru kupują Outbacka albo normalnego Legacy.
    To tylko taki pierwszy z brzegu przykład.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-11-25 14:28:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 14:24:21 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]
    > truchłem o wyglądzie i użyteczności Żuka? Nie ma sprawy, ale nie
    > zatruwaj innym życia Twoimi niespełnionymi marzeniami.

    Jak przyjdziesz w miejsce publiczne w lateksowym wdzianku, też się będę
    smiał, mimo, że jak Cię stać, masz prawo sobie kupić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-11-25 14:34:26
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > No właśnie. Kobieta nie wsiądzie do lodówki na kołach, jak granada albo
    > mercedes E classe. Ale nie próbuj tego tłumaczyć usenetowym specjalistom,
    > oni kobiety widują tylko na rozkładówkach.

    Eeee tam kobieta kobiecie nie rowna ;-) Widuje taka co dziarsko pomyka
    roznokolorowa Sierra kombi i daje rade. Z drugiej strony mam kolezanke co za
    nic nie wsiadzie np. do malucha nawet chocby jej za to zaplacili.

  • 18. Data: 2010-11-25 14:35:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Jak przyjdziesz w miejsce publiczne w lateksowym wdzianku, też się
    > będę
    > smiał, mimo, że jak Cię stać, masz prawo sobie kupić.

    To zdaje się taka narodowa Ekstradycja (w nawiązaniu do Twojego sigu)
    ten brak tolerancji dla innych niż Twoje zapatrywań na motoryzację, w
    dziedzinie mody jak widzę również.

  • 19. Data: 2010-11-25 14:47:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 14:35:25 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > To zdaje się taka narodowa Ekstradycja (w nawiązaniu do Twojego sigu)
    > ten brak tolerancji dla innych niż Twoje zapatrywań na motoryzację, w
    > dziedzinie mody jak widzę również.

    Pewne rzeczy wychodzą poza tolerancję i modę a są w rejonach zwanych tym,
    co wypada robić, a czego nie, co ma sens, a co jest najzwyczajniej w
    świecie głupie.
    W tym drugim są agrotuning i wielkowiejski owczy pęd troglodytów do 4x4
    Tak samo wspomniany wcześniej lateksowy garniturek. O ile uzywanie go w
    zaciszu sypialni jest kwestią tolerancji i prywatnych poglądów, o tyle
    przyjście w nim do kawiarni zdecydowanie wykracza poza te ramy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-11-25 14:49:23
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Eeee tam kobieta kobiecie nie rowna ;-) Widuje taka co dziarsko pomyka
    > roznokolorowa Sierra kombi i daje rade. Z drugiej strony mam kolezanke co
    > za nic nie wsiadzie np. do malucha nawet chocby jej za to zaplacili.

    A ja mysle ze to ogolnie gusta ludzi (nie tylko kobiet) czesto trudno
    zrozumiec... I w tym caly urok - dzieki temu istnieje sztuka, muzyka i
    samochody takie jak Skoda Fabia, Nissan Juke, czy Fiat Multipla :-)
    Zreszta akurat samochod brzydki brzydkiemu nie rowny. W mojej subektywnej
    klasyfikacji brzydactw (de gustibus ...) motoryzacyjnych bardzo wysoka sa
    np. Multipla i Thalia - i o ile Moltipla mimo, ze szkaradna, po pojawieniu
    sie na ulicach zwracala uwage niemal kazdego o tyle taka Thalia to nie dosc
    ze koszmarek, to jeszcze ginacy w tlumie innych aut dookola.

    pozdr.
    Jacek Bronowski