  • 151. Data: 2010-11-26 14:58:39
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 14:55:09 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
    > Nikt Ci nie zmusza do chodzenia na koncert disco pola, ale Ty skolei nie
    > wymagaj zeby inni chodzili do filharmonii, czy na Metallice...
    > Dla mnie obciachem sa inne rzeczy, jak np. nieznajomosc jezyka polskiego u
    > osob wypowiadajacych sie publicznie, czy tez jezdzenie motocyklami
    > crossowymi i quadami po lesie... Ale wiem, ze np. dla mojego sasiada to moze
    > nie byc obciach tylko swietna zabawa... Trudno, zyjemy w wolnym kraju. Ale
    > nie bede publicznie oglaszal, ze jest "idiota", albo kolesiem z "malym
    > fiutkiem" - nawet jezeli bym czasem tak sobie pomyslal...

    No i? to mam prawo myśleć, ale juz nie mam prawa mówić/pisać o tym co
    myśle?
    Po raz kolejny - zrobisz listę myśli, o których wolno mówić, a o których
    nie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 152. Data: 2010-11-26 14:59:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > on również nie odpowiedział, w dodatku uciekł od tematu rozmowy w osobiste
    > pyskówki - typowy trolling jak brakuje argumentów.
    > Było o rozpoznaniu kto mając SUVa jeździ w teren, a kto nie, z czego on
    > zaczął robić głupkowate złośliwości.
    > Pokazałem 4 fotki, przypomnę:
    > http://www.auto-directory.org/bmw-x5/images/bmw-x5-f
    rontside.gif
    > http://przyspieszenie.pl/wp-content/gallery/land-rov
    er-freelander-2/2011-land-rover-freelander-2-1.jpg
    > http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C15/75/20
    /C15752074_1.jpg
    > http://static.cargurus.com/images/site/2009/07/20/21
    /41/1992-nissan-patrol-pic-1097.jpeg
    > z pytaniem czy wskazują coś o preferencjach off-roadowych właścicieli czy
    > nie. I od tego momentu tylko głupkowate trollowanie zamiast odpowiedzi.

    Waldku, KTO kupujac SUVa robi to po to, zeby jezdzic w gleboki teren?

    Od samego poczatku twierdze, ze to samochod do miasta i wycieczek na rybki
    przez polne drogi, a ty wymyslasz teorie, z ktorymi sam pozniej dyskutujesz.

    Czym jezdzisz?

    Pozdrawaiam
    Kamil

  • 153. Data: 2010-11-26 15:00:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 14:51, kamil pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Tak samo, jak Dacia ma pewnie kilka zalet.

    W tym jakość.

    > Dziwne, kupuje albo kawal szynki, albo pakowane z min, 105-110g miesa na
    > 100g produktu.

    No i? Dane, które podałeś tyczą tylko najszlachetniejszych (podobno)
    szynek, produkowanych z wykorzystaniem tradycyjnych receptur.

  • 154. Data: 2010-11-26 15:00:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > to jak zmienię auto na starsze i ciaśniejsze to już będę bardziej zaradny?

    A jak czepie sie czyjegos samochodu, to bede madrzejszy, bardziej
    alternatywny i przynajmniej w 10% taki fajny, jak ty? Biegne sprawdzic, czy
    swiatlosc wiekuista zaczyna mi juz z tylka wybijac.

    Pozdrawaiam
    Kamil

  • 155. Data: 2010-11-26 15:03:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > W tym jakość.

    Cytuje wypowiedz z wczoraj:

    "dawno takiego badziewia nie widziałem."

    > No i? Dane, które podałeś tyczą tylko najszlachetniejszych (podobno)
    > szynek, produkowanych z wykorzystaniem tradycyjnych receptur.

    Serio? Musze szybko napisac do Tesco, nie wiedzialem ze to az tak burzujski
    sklep.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 156. Data: 2010-11-26 15:04:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No i? to mam prawo myśleć, ale juz nie mam prawa mówić/pisać o tym co
    > myśle?
    > Po raz kolejny - zrobisz listę myśli, o których wolno mówić, a o których
    > nie?

    Powiesimy zaraz obok twojej listy samochodow, ktorymi wolno do miasta
    wjezdzac, a ktorymi nie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 157. Data: 2010-11-26 15:05:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:59:46 -0000, kamil napisał(a):

    > Od samego poczatku twierdze, ze to samochod do miasta i wycieczek na rybki
    > przez polne drogi, a ty wymyslasz teorie, z ktorymi sam pozniej dyskutujesz.

    to zadanie świetnie spełnia standardowy kompakt, za dużo mniejsze
    pieniądze.
    Albo auto klasy średniej za takie samo pieniądze, za to oferując
    nieporównywalnie lepszy komfort.
    Zatem kupno SUV to bezsens. CBDU.

    To które z tych czterech aut jeździ w teren?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 158. Data: 2010-11-26 15:05:27
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 14:50, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Dobrze wiesz, ze nie o to chodzi. Smieszy mnie po prostu Waldka przekonanie
    > o wyzszosci nad wszystkimi, ktorzy sa o wiele bardziej zaradni zyciowo od
    > niego. :)

    Wiem wiem, jak zacząłem czytać temat to mnie tez śmieszyło, teraz to
    nie wiem skąd się tacy ludzie biorą... ;)

  • 159. Data: 2010-11-26 15:05:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 14:00:58 -0000, kamil napisał(a):

    > A jak czepie sie czyjegos samochodu, to bede madrzejszy, bardziej
    > alternatywny i przynajmniej w 10% taki fajny, jak ty? Biegne sprawdzic, czy
    > swiatlosc wiekuista zaczyna mi juz z tylka wybijac.

    Nie będziesz. Ale się wciąż próbujesz czepiać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 160. Data: 2010-11-26 15:07:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 15:03, kamil pisze:
    (...)
    > Cytuje wypowiedz z wczoraj:
    >
    > "dawno takiego badziewia nie widziałem."

    Oczywiście.

    > Serio? Musze szybko napisac do Tesco, nie wiedzialem ze to az tak
    > burzujski sklep.

    Tak, tak. W Lidlu takich nie mają ...