  • 141. Data: 2010-11-26 14:50:47
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:43:22 -0000, kamil napisał(a):

    > Pisalem, ze kupujac w lidlu nie spodziewaj sie szynki lepszej niz 80% miesa
    > tak samo, jak nie oczekuj od Dacii jakosci wykonania z drozszych samochodow.
    >
    > To, ze 80% to duzo na lidlowe standardy nie znaczy, ze mamy sie cieszyc.

    80% to dużo na polskie standardy. I tak jest to wystarczająco trudno kupić,
    w dowolnym sklepie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 142. Data: 2010-11-26 14:51:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:49:20 -0000, kamil napisał(a):

    > Czym jezdzisz Waldku?

    zapętlasz się. Wszystkie trzy szare komórki się przegrzały od patrzenia na
    te fotki?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 143. Data: 2010-11-26 14:51:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > To Ciebie zmartwię - Lidl ma część wyrobów wysokiej jakości i takową
    > szynkę można spotkać i kupić.

    Tak samo, jak Dacia ma pewnie kilka zalet.

    > 80% to w ogóle przyzwoicie jak na obecne standardy.

    Dziwne, kupuje albo kawal szynki, albo pakowane z min, 105-110g miesa na
    100g produktu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 144. Data: 2010-11-26 14:52:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > zapętlasz się. Wszystkie trzy szare komórki się przegrzały od patrzenia na
    > te fotki?

    Czego tak sie boisz Waldku? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 145. Data: 2010-11-26 14:52:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Nov 2010 13:51:35 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    > zapętlasz się. Wszystkie trzy szare komórki się przegrzały od patrzenia
    > na te fotki?

    a czemu się tak bronisz przed odpowiedzią na proste pytanie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2010-11-26 14:53:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:52:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a czemu się tak bronisz przed odpowiedzią na proste pytanie?

    a czego on się boi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 147. Data: 2010-11-26 14:54:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Nov 2010 13:53:56 +0000 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    ale to ty nie odpowiadasz.

  • 148. Data: 2010-11-26 14:54:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:50:21 -0000, kamil napisał(a):

    > Dobrze wiesz, ze nie o to chodzi. Smieszy mnie po prostu Waldka przekonanie
    > o wyzszosci nad wszystkimi, ktorzy sa o wiele bardziej zaradni zyciowo od
    > niego. :)

    to jak zmienię auto na starsze i ciaśniejsze to już będę bardziej zaradny?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 149. Data: 2010-11-26 14:55:09
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

    Masz prawo tak uwazac. Wazne, zebys wiedzial, ze nie wszyscy tak uwazaja, i
    tez maja do tego prawo...
    Nikt Ci nie zmusza do chodzenia na koncert disco pola, ale Ty skolei nie
    wymagaj zeby inni chodzili do filharmonii, czy na Metallice...
    Dla mnie obciachem sa inne rzeczy, jak np. nieznajomosc jezyka polskiego u
    osob wypowiadajacych sie publicznie, czy tez jezdzenie motocyklami
    crossowymi i quadami po lesie... Ale wiem, ze np. dla mojego sasiada to moze
    nie byc obciach tylko swietna zabawa... Trudno, zyjemy w wolnym kraju. Ale
    nie bede publicznie oglaszal, ze jest "idiota", albo kolesiem z "malym
    fiutkiem" - nawet jezeli bym czasem tak sobie pomyslal...

    Ogolnie na podstawie Twoich wypowiedzi w tym (i innych) watku mam wrazenie,
    ze masz pewien problem z taka cecha, ktora sie kryje pod niewinnym slowkiem
    "tolerancja". Ale oczywiscie masz do tego prawo :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 150. Data: 2010-11-26 14:56:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 13:54:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale to ty nie odpowiadasz.

    on również nie odpowiedział, w dodatku uciekł od tematu rozmowy w osobiste
    pyskówki - typowy trolling jak brakuje argumentów.
    Było o rozpoznaniu kto mając SUVa jeździ w teren, a kto nie, z czego on
    zaczął robić głupkowate złośliwości.
    Pokazałem 4 fotki, przypomnę:
    http://www.auto-directory.org/bmw-x5/images/bmw-x5-f
    rontside.gif
    http://przyspieszenie.pl/wp-content/gallery/land-rov
    er-freelander-2/2011-land-rover-freelander-2-1.jpg
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C15/75/20
    /C15752074_1.jpg
    http://static.cargurus.com/images/site/2009/07/20/21
    /41/1992-nissan-patrol-pic-1097.jpeg
    z pytaniem czy wskazują coś o preferencjach off-roadowych właścicieli czy
    nie. I od tego momentu tylko głupkowate trollowanie zamiast odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel