  • 101. Data: 2010-11-26 10:09:27
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-11-25 17:14, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > I lubicie majsterkować ;)

    ze co?

    w zadnym posiadanym do tej pory citroenie (Xsara, C4, Picasso) nie
    trzeba nic majsterkowac.
    Majsterkowac trzeba bylo w AX (ale tez bez przesady) i wczesniej
    posiadanym F.Escorcie, ktorego IMHO nawet lada samara przebijala pod
    wzgledem niezawodnosci.
    :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 102. Data: 2010-11-26 10:11:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-26 10:09, AL pisze:

> [...]
    > Majsterkowac trzeba bylo w AX (ale tez bez przesady) i wczesniej
    > posiadanym F.Escorcie, ktorego IMHO nawet lada samara przebijala pod

    Daj spokój, Mirka nie przegadasz. To Vauxhalloman z dziada pradziada. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 103. Data: 2010-11-26 10:11:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek Bronowski pisze:

    > Aco? - byl poprostu najfajniejsszy pod wzgledem wygladu i wlasciwosci z tego
    > na co wystarczyl budzet. I mimo, ze juz od 2 dni stoi pod oknem nadal
    > uwazamy ze to jedno z najciekawiej wygladajacych aut w tej klasie.

    mnie sie akurat nie podoba, ale rozumiem i szanuje Twoj wybor

    > Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac
    > :-)

    dokladnie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 104. Data: 2010-11-26 10:45:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-26 10:11, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Daj spokój, Mirka nie przegadasz. To Vauxhalloman z dziada pradziada. ;)

    Co ma nie przegadać, jak się postara to przegada :) - choć na razie to
    widzę, że szans nie ma, bo na przebitkę daję, że wszystkie france z
    którymi miałem do czynienia (na szczęście nie moje ;) ) potwierdzały
    obiegowe opinie :). No ale *ponoć* się to zmienia :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 105. Data: 2010-11-26 11:05:46
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > ale co Ci obchodzi cena?

    Chodzi o to że to nie ceed. :-)

  • 106. Data: 2010-11-26 11:34:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:45:29 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > którymi miałem do czynienia (na szczęście nie moje ;) ) potwierdzały
    > obiegowe opinie :). No ale *ponoć* się to zmienia :)

    A centralny wyświetlacz wciąż ci jeszcze pokazuje wszystkie segmenty?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 107. Data: 2010-11-26 11:34:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 09:18:12 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Na szczescie auto to nie muzyka Chopina, i nie MUSI sie wszystkim podobac
    > :-)

    Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 108. Data: 2010-11-26 11:53:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Każdy kto ma 4x4 mieszkając i pracując w mieście i nie jeżdząc regularnie
    > teren - jest ofiarą mody/przesądów o bezpieczeństwie/konieczności
    > posiadania tego co inni/itp/itd.

    I ty poznajesz po oczach, ktory z nich jezdzi regularnie w teren?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 109. Data: 2010-11-26 11:54:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > no tak, tam też wszyscy jeżdzą konno do pracy.

    Waldek, jezdzij dalej tym swoim rupeiciastym BXem wartym dwa piwa i przyjmij
    do wiadomosci, ze ludzie maja rozne potrzeby, priorytety i rozny gust. Wiem,
    ze zawistnemu polaczkowi trudno to przyjac do wiadomosci, ale tak swiat nie
    dzieli sie na "tych co mysla jak ja i kretynow".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 110. Data: 2010-11-26 11:56:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ależ dokładnie o tych innych kryteriach piszę. Muszą mieć SUVa bo Rychu
    > już
    > ma, Kazek też ma i wszyscy sąsiedzi na modnym osiedlu też mają - "nie
    > możemy wyglądać jak gołodupcy"
    > Ludzia mający mniej kasy częsciej kierują się zdrowym rozsądkiem.

    Sadze, ze ludzie ktorych stac na wyrzucenie cwierc banki na nowego Range
    Rovera maja zdrowego rozsadku raczej sporo. Inaczej mieszkali by w bloku i
    chuchali na 20-letniego Citroena.

    Ty oczywiscie masz prawo sadzic inaczej.

    Pozdrawiam
    Kamil