  • Data: 2010-11-25 17:27:44
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > Ale np. Dacia Stepway czy Kia Soul mają (mogą mieć) chyba te same zalety i
    > nie podwyższa to ich ceny o kilkadziesiąt %.
    > Za tą cenę to już chyba Dustera bym wolał - przynajmniej nic nie udaje.

    Udaje samochód. Oglądałem ostatni Dacie i z zewnątrz to ujdzie, ale jak
    otworzyłem drzwi to mi przeszło zainteresowanie tymi wyrobami. Bez kitu,
    dawno takiego badziewia nie widziałem. Podobała mi się MCV ze względu na
    możliwości przeowozowe, ale środek to jest koszmar jakiś, duster to samo.
    Obydwa samochody złożone na odp#####l i wszystko ledwo spasowane. Wykładziny
    niedocięte etc. Najbardziej rozwaliła pokrywa wlewu paliwa dusterze połowa
    kartki A4.

    Tak jak nie miałem żadnych uprzedzeń do dacii jako takiej tak teraz wiem, że
    w tym życiu bym tego z własnej woli nie kupił pomimo zalet tych wyrobów.

    --
    pozdrawiam
    kml