eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto dla kobiety - czemu NIE diesel? › Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 20:09:03 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <hnol1c$p2d$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.28.17
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1268766572 25677 83.238.28.17 (16 Mar 2010 19:09:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 19:09:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264776
    [ ukryj nagłówki ]

    b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Czesc, siostra zakupuje auto. Budżet to około 20kPLN, założenie - 3-5 letni
    > Japończyk klasy B, czyli Micra, Mazda 2 lub Yaris, ewentualnie, ale raczej nie
    > VW Polo (to juz ustalone i tego wyboru proszę nie komentować, szczególnie fani
    > Twingo i innych aut na F proszę nie przekonujcie do swojego, z góry dzięki ;)
    > ). Będzie tym autem jeździć do pracy (3miasto), no i czasem może jakaś trasa
    > na wyjazd wakacyjny (czyli rocznie będzie pewnie robić ze 20 000 km).
    >
    > Dziewczyna nie ma "sportowego zacięcia" więc silnik 70-80KM w zupełności jej
    > wystarczy. Ona chce diesla z powodów ekonomicznych, wydaje mi się, że to jest
    > bez sensu: niby spalanie wg raportów dla tej grupy aut przy tej samej mocy
    > silnika daje średnio 1,5-2l/100km przewagę ropniakom, ale podobno większa
    > awaryjność, podobno większe koszty przeglądów, no i boję się, że skoro to
    > używka to przy dieslu dużo większa szansa, że licznik będzie kręcony.
    >
    > Proszę o jakieś opinie. Nie znam nikogo kto miałby auto tej klasy z
    > wolnossącym dieslem. Jest sens w to się ładowac i czy w ogóle jest to oszczędność?
    >

    czy w takiej popierdwace nie będzie zbyt głośno od tego diesla?
    O ile auta średniej klasy są dość dobrze wytłumione ale ja już w
    kompakcie golf V słyszę dość dobrze odgłos klekota, a co będzie w klasie B?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: