  • 31. Data: 2010-09-01 15:10:53
    Temat: Re: Auto dla baby
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-01 09:06, Jacek Osiecki wrote:

    > Ech, ten serial... ;) A ta ich niva to faktycznie niezły wypas był :)

    No, doslownie fantastyczny, az sie prosi o powtorke. A te nivki niezle
    zasuwaly pod ziemia ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2010-09-01 16:22:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-01 01:16, Tomasz Pyra wrote:

    > No tak patrząc po wsiach - najpopularniejszy samochód terenowy to VW
    > Golf II-III.

    I wydaje sie, ze to nawet nie chodzi o specjalny szpan. Bo skoro to
    niemieckie, "wiec nie trzeba nic naprawiac ani wymieniac" (bo w koncu
    to zbedne i klopotliwe koszty) - wystarczy lac don paliwo. Nie to co
    inne frajerskie marki, co trzeba co jakis czas cos naprawic czy
    przejrzec. Ideal.

    (a potem zdziwko, ze urwalo sie kolo, hamowanie poszlo spac, albo
    ze na slickach w zimie pojazd zsuwa sie przed jadacego tira).

    --

    memento lorem ipsum

  • 33. Data: 2010-09-01 16:41:25
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-01 05:04, to pisze:
    > Hm... Yeti to auto dla szalonego starca, kszkai się głupio nazywa i
    > wygląda z lekka gejowo, X3 taki jakiś nijaki jak na BMW, Q5 trochę
    > buracki jak każde audi, autlander to taka trochę karykatura lancera.

    no czytasz normalnie w moich myślach :)

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-09-01 17:35:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:20, mister pisze:

    > GLK350 CDI
    jak skonfigurowałem to mi 260 kpln wyszło.
    Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobiłem demówką 800 km
    w trasie i po prostu jest dobre.. :D

  • 35. Data: 2010-09-01 17:35:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:21, e^x/dx pisze:
    > Mam to samo (dzieci trochę starsze).
    > Mojej spodobała się Kuga i chyba
    > właśnie ją kupię.
    >
    > Pozdrawiam,
    > e^x/dx

    Ja mam 5 dzieci i najstarszy to już asteroidą (oplem) lata...
    Ale te małe, to z drugiej talii kart.

  • 36. Data: 2010-09-01 18:00:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 00:27, megrims pisze:

    > Czytam o tym. 4 - biegowy automat? :o

    Ty czytasz o starym, teraz wszedł nowy, jest naprawdę fajny.
    Polecam udać się do kijanki i przejechać się nim troszkę.

    Drugi prawie identyczny to Hyundau i35 ale KIA bardziej mi pasowała.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 37. Data: 2010-09-01 18:14:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty czytasz o starym, teraz wszedł nowy, jest naprawdę fajny.
    > Polecam udać się do kijanki i przejechać się nim troszkę.
    >
    > Drugi prawie identyczny to Hyundau i35 ale KIA bardziej mi pasowała.

    I jest sporo tańsza, z analizy (rozciągniętej w czasie, więc może już Hultaj
    zmodyfikował cenniki) wychodziło mi z 15-20 tys różnicy (diesel).

  • 38. Data: 2010-09-01 18:25:43
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-09-01 17:35, megrims pisze:
    > jak skonfigurowałem to mi 260 kpln wyszło.
    > Ale fakt: auto jest bardzo fajne. Zrobiłem demówką 800 km
    > w trasie i po prostu jest dobre.. :D

    heheh, no jakbys sie uparl to pewnie i z 300 tys zl by wyszlo :D
    to moze 220 CDI? ten silnik jest optymalny. 350 CDI robi juz z tego
    samochodu mala rakiete, zreszta jezeli jechales to wiesz.

  • 39. Data: 2010-09-01 18:39:34
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-09-01 17:35, megrims pisze:

    > Ja mam 5 dzieci i najstarszy to już asteroidą (oplem) lata...
    > Ale te małe, to z drugiej talii kart.

    Ale dziecku przyzydziles, kupiles Astre dzieciakowi a sam wozisz tylek
    C63 AMG, wstydzilbys sie, mogles sie chociaz wykosztowac na VW Scirocco,
    Audi A3 czy BMW 1.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 40. Data: 2010-09-01 18:52:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    Pathfinder, Xtrail?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html