  • 21. Data: 2010-09-01 09:15:42
    Temat: Re: Auto dla baby
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i5jrpj$sv0$1@usenet.news.interia.pl...
    >+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    A X1-ka? Kosztuje jakieś śmieszne pieniądze, w porównaniu do tego, co
    oferuje. Jeśli rozważasz Yeti to X1 też jak najbardziej należałoby brać pod
    uwagę także BMW X1.

    Jurand.

  • 22. Data: 2010-09-01 09:18:38
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-09-01 00:27, megrims pisze:
    > 4 - biegowy automat?

    Nowy ma 6-biegowy. Chyba zaczytałeś się o starym.
    P.

  • 23. Data: 2010-09-01 09:51:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.

    Ale zapsules, za duza roznica, 3 lata wystarcza - tak jak u mnie :P

    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    I po co takie polsrodki? Od raz porzadnego SUVa a nie jakies popierdolkowate
    crossovery. Polecam Cayenne GTS Gemballa - jesli lubi ostra jazde, to 750
    koni zone zadowoli ;)

    Kaszkaia sobie podaruj, sztywne to badziewie i male w srodku - mialem okazje
    tym jechac jako pasazer. Zreszta - wszystkie wymienione beda troche male
    biorac pod uwage, ze musisz oba szkraby zabazpieczyc w siodelkach.
    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-09-01 10:18:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    Idź może do jakiegoś sklepu i sobie kup.

    Kupując kiełbasę w spożywczym też pytasz się w internecie, czy brać śląską
    czy podwawelską? I koniecznie jak najdłuższą.

  • 25. Data: 2010-09-01 10:33:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Sportage śliczny?

    Tak.
    I podobną opinię ma każdy z kim gadam.
    Widać uwielbienie dla stylistyki ala siekiera nie jest tak popularna jak Ci
    się zdaje.

  • 26. Data: 2010-09-01 10:37:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 10:18, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > Kupując kiełbasę w spożywczym też pytasz się w internecie, czy brać
    > śląską czy podwawelską? I koniecznie jak najdłuższą.

    Klient: poproszę kilo tych ogórków
    Sprzedawca: to nie ogórki, to kiełbasa
    K: to dlaczego ona jest zielona?
    S: bo to jest biała kiełbasa
    K: a dlaczego ona ma włoski?
    S: bo to jest kiełbasa przytulanka

  • 27. Data: 2010-09-01 12:29:14
    Od: Paweł <o...@m...com>

> [...]
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    Zaraz, zaraz.
    To ma być dla niej czy dla Ciebie?
    Niech sobie sama wybierze :)
    Kobiety i tak kierują się zupełnie innymi kryteriami wyboru aut. Ma być
    ładne.

    --
    Pawe

  • 28. Data: 2010-09-01 14:20:00
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    GLK350

  • 29. Data: 2010-09-01 14:20:32
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    GLK350 CDI

  • 30. Data: 2010-09-01 14:21:17
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Mam to samo (dzieci trochę starsze).