  • 11. Data: 2010-09-01 00:27:39
    Temat: Re: Auto dla baby
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 00:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy Sportage?
    Czytam o tym. 4 - biegowy automat? :o

  • 12. Data: 2010-09-01 00:28:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czy mi się wydaje, czy to już takie bardziej "prawdziwe" auto
    > terenowe w porównaniu do lanserskiej X3 czy Q5?

    Chyba Ci się wydaje.
    To zwykły kompaktowy SUV.
    Za to śliczny, w przeciwieństwie do w/w.
    A z napędem 4*4 może nawet z asfaltu zjechać. ;-)
    No i przy X3 to jednak sporo oszczędzisz.

  • 13. Data: 2010-09-01 01:16:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Adampio pisze:

    > Ostatnio poznałem babę mieszkającą na zapadłej wsi (dojazd do domu
    > najpierw gruntówka, a potem przez bród, która wozi się zagazowanym Audi
    > 80 ('93) z 2-litrowym silnikiem i baaardzo sobie chwali :-)

    No tak patrząc po wsiach - najpopularniejszy samochód terenowy to VW
    Golf II-III.

  • 14. Data: 2010-09-01 05:04:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe trochę na wertepy
    > co by nie żal poobijać. Nowe.

    Hm... Yeti to auto dla szalonego starca, kszkai się głupio nazywa i
    wygląda z lekka gejowo, X3 taki jakiś nijaki jak na BMW, Q5 trochę
    buracki jak każde audi, autlander to taka trochę karykatura lancera.

    Trudny wybór. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-09-01 05:05:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > W ciemno, bo tylko tym miałem okazję się przejechać - X3. Ew. Outlander.
    > Reszta mi się wizualnie średnio podoba, zwłaszcza Q5 wygląda najlepiej w
    > nocy.

    Outlander wygląda najlepiej w rzece (dopóki nie wypłynie).

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-09-01 05:06:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Za to śliczny, w przeciwieństwie do w/w. A z napędem 4*4 może nawet z
    > asfaltu zjechać. ;-) No i przy X3 to jednak sporo oszczędzisz.

    Sportage śliczny? Co Ty palisz? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-09-01 06:37:16
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik megrims napisał:

    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.
    A moze kup Subaru Forestera lub Outbacka, wiem wygladem nie grzesza ale za to
    wlasciwosci
    jezdne(naped) jak najbardziej na szose a i w terenie daje rade i nie tak latwo go
    poobijac :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2010-09-01 07:13:55
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    >+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander

    Widzę że cena nie gra roli. Z tego co wybrałeś to trudno te auta porównywać

  • 19. Data: 2010-09-01 08:11:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    Znajomi kupili sobie Yeti i wyszło im coś pod 90k pln w dobrej wersji 170km
    i lepsze wyposażenie. Jak sie o tym dowiedziałem to mnie zamurowało.
    Oglądałem ten samochód, niestety dosyc pobieżnie, ale w życiu bym tyle za
    niego nie dał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2010-09-01 09:06:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 23:42:42 +0200, elmer radi radisson napisał(a):
    > Co mi przypomina ze z Nivka prawdziwe cuda wyprawiano w Czechoslowacji
    > na przelomie 1983-1984
    > http://www.youtube.com/watch?v=_rm4ciogF3s

    Ech, ten serial... ;) A ta ich niva to faktycznie niezły wypas był :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944